דרום אפריקה - החוף המזרחי

דרום אפריקה – החוף המזרחי – דרבן, דרקנסברג, מפרץ סודואנה, שושלואי אימפולוזי, סנט לוסיה, אומזומבי ועוד המון יעדים שלא כדאי לכם לפספס!

למטיילים ישראלים יש מסלול קלאסי בדרום אפריקה, של 3 שבועות בערך, שכולל את קייפטאון ואיזור היין, דרך הגנים ואז טיסה לכיוון קרוגר ודרך הפנורמה. זה מסלול מדהים! אבל הוא משאיר בחוץ חלק מהמקומות הכי מיוחדים של דרום אפריקה, שנמצאים דווקא באיזור שכולם בוחרים פשוט לטוס מעליו – החוף המזרחי של המדינה. האיזור הזה של הבלוג מוקדש לכל הדברים הטובים שקורים לחופי האוקיינוס ההודי. אם יש לכם אפשרות לערוך טיול קצת יותר ארוך, או שזה לא הביקור הראשון שלכם בדרא"פ, או אם אתם מתכננים לשלב טיול במוזמביק וגם אם אתם פשוט חובבי גלישה, נופים וטבע – לגמרי כדאי לכם לקרוא קצת על האיזור הזה ולתכנן את הטיול שלכם בהתאם.

נוף טיול דרום אפריקה דרקנסברג

את התקופה הארוכה שבילינו בדרום אפריקה, הקדשנו בעיקר לאיזור הזה, וגם בחרנו להשתקע בו לתקופה ארוכה. זו הזדמנות לראות את דרום אפריקה האמיתית, על המגוון התרבותי העשיר שבה. אם אתם חובבי טבע, זה כנראה האיזור שהכי כדאי לכם לכלול בטיול, כולל טרקים מדהימים בהרי הדרקנסברג, ושמורות טבע לצפות בהן ב-5 הגדולים, באופן נגיש ופחות יקר, מחוץ לאיזור של קרוגר.

אז מה המקומות הכי מעניינים שכתבנו עליהם לאורך החוף המזרחי של דרום אפריקה?

הרי הדרקנסברג

מידלנדס

סנט לוסיה

שושלואי אימפולוזי

מפרץ סודואנה

קוזי ביי

דרבן והסביבה

פוסטים שכתבנו על יעדים במזרח דרא"פ

עקב סיבות טכניות, הפוסטים של החלק הזה של הבלוג יעלו בהדרגה, וכל פעם תוכלו למצוא כאן קישור לפוסט חדש. כל התכנים כבר מחכים לכם אצלנו בתיקיות לזמן הנכון עבורם לעלות לאוויר.

אם אתם לא יכולים להתאפק, וחייבים מידע על האיזורים שנמצאים כאן, תוכלו למצוא המלצות במפת ההמלצות המלאה שלנו לדרום אפריקה (כולל המלצות על מקומות לינה, יקבים, מסעדות ואטרקציות בכל אחד מהאיזורים הללו).

אם מפת ההמלצות שלנו לא מספיקה לכם, גם בדף האינסטגרם שלנו, שמורות המון המלצות בהיילייטס על מקומות שאהבנו באיזור החוף המזרחי של דרא”פ, אז חפשו אותנו ב-@yambaolam

אם יש לכם שאלות ספציפיות, והטיול שלכם מתקרב, ואתם ממש לא יכולים לחכות שנעלה את כל התכנים של הבלוג לאוויר, צרו איתנו קשר בהודעה פרטית באינסטגרם ונשמח ממש לסייע לכם ולענות על כל שאלה!

הפוסטים שצפויים לעלות לאיזור זה של הבלוג בהמשך:

הרי הדרקנסברג
שרשרת הרים מדהימה שמשתרעת על פני שטח ענק, סמוך ללסותו. יש כאן מגוון עצום של איזורים עם גיאולוגיה שונה ונופים עוצרי נשימה. אם תגיעו לכאן בכל אחת מעונות השונה, צפוי נוף שונה לחלוטין, החל מגווני ירוק מגוונים ברמות שבכלל לא הכרתם, כל הדרך להרים צהובים וחומים ופסגות מושלגות. אנחנו טיילנו במספר חלקים של הרי הדרקנסברג (כאמור, יש מספר איזורים שונים עם מרחק שעות נסיעה ביניהם, ואתם מוזמנים למצוא במפה שלנו המלצות לכל אחד מהאיזורים הללו). תוכלו למצוא (יעלו בהמשך) פוסטים שכתבנו בנושאים הבאים:

מידלנדס (Midlands)
איזור חקלאי מהמם שנמצא בדרך בין דרבן להרי הדרקנסברג. אנחנו חזרנו לכאן מספר פעמים. האיזור מציע חוויה דרום אפריקאית של כפריים – שווקי איכרים, מפגשים עם משפחות של מתיישבים שמעבדים את האדמה כבר מאות שנים והמון תוצרת מקומית איכותית. בפוסט שכתבנו על איזור המידלנדס, תוכלו למצוא המלצה לאחת המסעדות האהובות עלינו בכל דרום אפריקה.

סנט לוסיה (St. Lucia)
עיירה קטנה וחמודה על חוף הים, שהסיבה בגינה מגיעים אליה אלפי מטיילים, היא למעשה היפופוטמים. בנהר הסמוך לעיירה, יש בית גידול של מאות להקות היפופוטמים. ניתן לצאת עם סירה ולצפות מקרוב בחיות המשונות האלה. בנוסף, אם יש לכם מזל (או חוסר מזל, תלוי איך מסתכלים על זה), תוכלו להיתקל בהיפופוטמים משוטטים ברחבי העיירה בשעות הלילה.
בפוסט שלנו תוכלו למצוא המלצות על שיט היפופוטמים, מסלולי טיול באיזור, מסעדות חמודות ומתחם גלמפינג מפנק ללינה בעיירה.

שושלואי – אימפולוזי (hluhluwe imfolozi)
אחת משמורות הטבע הגדולות ביותר בדרום אפריקה (אחרי קרוגר כמובן) שיש בה את חמשת הגדולים. זו שמורה אהובה עלינו ביותר, בבעלות מקומית של איזור KZN (Kwazulu Natal) ואנחנו חזרנו אליה מספר פעמים לחווית ספארי ברכב פרטי. מוזמנים לקרוא את הפוסט שכתבנו על השמורה, כולל מפגש מרגש ובלתי נשכח עם צ’יטה מהממת ושלושה גורים, ולשאול אותנו כל מה שתרצו לגביה.

מפרץ סודואנה (Sodwana Bay)
אחד המקומות הפראיים והמהממים בדרום אפריקה – שמורת טבע ענקית, על חופי האוקיינוס ההודי, שהיא גן עדן לחובבי צלילה וטבע ימי. תוכלו להגיע לכאן למספר ימים ולהנות מכל הטוב שלאוקיינוס יש להציע לכם – צלילה עם כרישים, ספינות טבועות, מערות סלע ועוד. יש באיזור גם המון טיולי יום יפים ופארקים שניתן לבקר בהם. בניגוד לשאר דרא”פ, זה איזור שמרגיש יותר כמו עולם שלישי – דרכי עפר לא סלולות, אין סופרמרקטים מפנקים או מעדניות יוקרתיות אלא חיים פשוטים ודלים וקרובים יותר לטבע.

בהמשך, נעלה פוסטים גם על אגם סיבאיה ועל קוזי ביי שאהבנו מאוד! אבל טרם הספקנו לכתוב עליהם.

מה כדאי לעשות בדרבן?
העיר דרבן, השלישית בגודלה בדרא”פ (אחרי יוהנסבורג וקייפטאון) היא עצומה, ויש סביבה המון איזורים שונים שתוכלו למצוא בהם מגוון פעילויות. החופים שנמצאים דרומית לדרבן וצפונית לה נחשבים לאיזורי נופש של תיירות פנים, ותוכלו למצוא בהם המון פנינים חבויות. בפוסט שכתבנו על דרבן, תוכלו למצוא המלצות ללינה, אטרקציות תיירותיות וגם מסעדות כמובן, בעיר עצמה. וגם המלצות על מקומות מהממים מרחק עד שעתיים נסיעה מהעיר.

אומזומבי, בליטו, איזור 1000 הגבעות, אומשלנגה, קוזי ביי ועוד המון מקומות מדהימים באיזור החוף המזרחי של דרום אפריקה שביקרנו בהם
כחלק מהטיולים שלנו בדרום אפריקה, יש עוד המון מקומות מדהימים שביקרנו בהם, אבל לא ממש הספקנו לכתוב עליהם עדיין. בין היתר, בילינו כמה חודשים באומזומבי, ויש לנו המלצה על מקום לינה מדהים לחובבי היוגה והגלישה, בו תוכלו לישון בבית על העץ, ולקום בבוקר לקול הגלים ולקופים שידפקו על הזכוכית שלכם. יש לנו המלצות על מקומות לינה שווים בפרברים של העיר דרבן וגם על מלון הילטון אומשלנגה שבילינו בו לא מעט פעמים, כולל המלצות על כמה מסעדות שוות באיזור. חברים מהממים אירחו אותנו באיזור של 1,000 הגבעות המיוחד, ולקחו אותנו לכל המקומות המגניבים ביותר, שרק מקומיים מכירים. בילינו שבוע בקוזי ביי – על גבול מוזמביק, בחוויה של צלילות, הפלגות בין מלכודות הדגים, היפופוטמים וקרוקודילים בחוויה פרועה ומסעירה ביותר. כמו שאתם מבינים, יש כל כך הרבה מקומות, ויקח לנו זמן להספיק לשתף בהמלצות על כולם. בינתיים, כל ההמלצות שלנו מופיעות על גבי המפה המלאה שלנו לדרום אפריקה, שתוכל לסייע לכם בתכנון הטיול שלכם. אם אתם מתלבטים על מקומות ספציפיים – מוזמנים לכתוב לנו ונשמח לנסות לסייע.

חוף ים שקיעה נוף דרום אפריקה

מתכננים טיול למזרח דרום אפריקה?
אנחנו כאן בשבילכם!

מפת ההמלצות המלאה של יםבעולם לדרום אפריקה כוללת מעל 800 המלצות על מקומות לינה, מסעדות, יקבים, חופים, שמורות טבע, מסלולי טיול, אטרקציות ועוד.
תוך 5 דקות, כל ההמלצות הכי שוות יופיעו על מפה על גבי מסך הטלפון שלכם.
חסכו מאות שעות של עבודה, מחקר ותכנון, והצטרפו ללקוחות המרוצים שמטיילים איתנו בדרום אפריקה.

כל הפוסטים שכתבנו על איזור החוף המזרחי של דרום אפריקה:

נעים להכיר!

אנחנו ניב יערה וים

יםבעולם! הוא הפינה הקטנה שלנו לחלוק איתכם את הקסם של המקומות האהובים עלינו בעולם. אחרי מסע משפחתי של שמונה חודשים בדרום אפריקה, הקמנו את האתר שלנו, כדי לשתף אתכם ולסייע לכם לתכנן את הטיול שלכם.

לעדכן אתכם כשאנחנו משתפים פוסט חדש?

בכל חודש אנחנו שולחים את המגזין עם טיפים חשובים לדרום אפריקה

Booking.com

כיף לראות אותך שוב!

תודה שאתה חלק מיםבעולם! אם כבר רכשת את מסלול הטיול שלנו אתה מוזמן להכנס לתכנית הטיול שלנו –

100 מקומות לינה

רוצים לקבל גישה לקובץ הסודי שלנו עם המלצות של 100 מקומות לינה ברחבי דרום אפריקה?

מוזמנים להיכנס לקישור ממש כאן ולהוריד את הקובץ אליכם למחשב או לנייד