יום טיול מספר 15

יום מספר 15 - סקי חולות ופרידה מדרך הגנים

יום אחרון בדרך הגנים והמשך נסיעה לכיוון הרמנוס

מה בתוכנית?

  • פעילות בוקר – ביקור במערות של מקור האדם או פעילות אתגרית של סקי חולות
  • נסיעה ממאסל ביי לכיוון הרמנוס, ועצירה בעיירה סוולנדם לארוחת צהריים ביקב
  • אחר הצהרים נינוח בהרמנוס – טיול לאורך הטיילת או בילוי בחוף הים
    ארוחת ערב בהרמנוס

איפה קמים בבוקר?

מאסל ביי

איפה הולכים לישון בערב?

הרמנוס

jj

ארוחת בוקר

במלון בו ישנתם או באחד מבתי הקפה בעיירה

jj

פעילות בוקר

בחירה בין שתי אפשרויות – פעילות אקסטרים של סקי חולות או ביקור במערה על חוף הים

אופציה א’ – ביקור במערת מקור האדם

  • Point of Human Origins Experience – מערה יפהפייה שנחקרת במשך עשרות שנים ע”י ארכיאולוגים מכל העולם, ונחשבת בעיני רבים למקום בו נמצאו לראשונה שרידים, מהעתיקים ביותר שקיימים, להתיישבות אנושית. האתר מציע מגוון סיורים מאוד עמוקים לחובבי הזאנר שמודרכים על ידי חוקרים ומומחים בעלי שם עולמי. עם ובלי קשר, מדובר על נקודה יפהפייה, שאהובה במיוחד על בלוגרים ומשפיענים דרום אפריקאים לתמונה בתוך הקשת היפהפייה של המערה עם הנוף של הים שנשקף דרך קשת הכניסה אליה. לחצו כאן לאתר האינטרנט.

אופציה ב’ – סקי חולות

  • סקי חולות – dragon dune –במאסל ביי תוכלו לזכות באפשרות להנות מהחוויה של סקי על דיונת חול. היתרון של הדיונה הספציפית הזו הינו שהיא עשויה מחול שמגיעה מנהרות, שהוא שונה במרקם ובנראות שלו, כתוצאה מתכונות פיזיקליות שונות, מחול מדבר או ים. על כן, הפעילות כאן שונה מסקי חולות במקומות אחרים בעולם וניתן להצטרף לחוויה הזו בכל ימות השנה. העלות היא בערך 500 ראנד לאדם. לחצו כאן לאתר האינטרנט.

אחרי הפעילות של הבוקר, צפויה לכם נסיעה של שלוש שעות בין מאסל ביי להרמנוס, זוהי למעשה התחנה האחרונה בדרך הגנים.

לפני הנסיעה לכיוון הרמנוס, מומלץ לעשות ארוחת צהריים חגיגית לפרידה, או לחלופין – לעצור במהלך הדרך לארוחת צהריים בעיירה סוולנדם. 

 
jj

ארוחת צהריים

אופציה א’ – להישאר במאסל ביי לארוחת צהריים.

 

רשימת המקומות המומלצים במאסל ביי:

Reed Valley – יקב יוקרתי ומומלץ ביותר לארוחת צהריים, מרחק 10 דקות נסיעה ממאסל ביי.לחצו כאן לאתר האינטרנט.

Hart and Bosch Village – מתחם חמוד לבילוי משפחתי שכולל רכבת שנוסעת מסביב למתחם, “קולנוע” חיצוני באוויר הפתוח, מסעדה קטנה שניתן לקחת ממנה סלי פיקניק לדשא ומתחם משחקים לילדים.לחצו כאן לאתר האינטרנט.

Klipheuwel Farm Stall – מתחם צנוע וחמוד מרחק כמה דקות ממאסל ביי, שמותאם מאוד לבילוי משפחתי עם ילדים. תוכלו למצוא כאן בית קפה חמוד עם מאפיה חביבה, פינת ליטוף והאכלה של חיות שונות, כולל אלפקות וחמורים וכמה חנויות קטנות של אמנים מקומיים. לחצו כאן לאתר האינטרנט.

 

אופציה ב’ – לצאת לדרך ולעצור לארוחת צהריים בעיירה סוולנדם, באחד היקבים המומלצים או המסעדות השוות שיש בה.

מקומות מומלצים לארוחת צהריים בסוולנדם:
Grace + Merci – מסעדה נחמדה וטעימה, עם מגוון רחב של מנות יפות, טעימות וצבעוניות – אפשרות נהדרת לארוחת צהריים. לחצו כאן לעמוד הפייסבוק.

Tredici – מסעדה שהיא גם מאפייה עם מגוון רחב של מנות טעימות וטריות שנאפות במקום. יש אוכל איטלקי, מנות מקומיות והרבה דגש על בצקים. מקום חמוד ומומלץ לעצירה לאורך הדרך. לחצו כאן לאתר האינטרנט.

פעילות אחר הצהריים

אחר הצהריים רגוע בהרמנוס – 

אופציה א’ – להסתובב אחר הצהריים במרכז העיירה, בין החנויות על חוף הים וגם בטיילת לאורך השקיעה (אם הגעתם בעונה, כנראה שתראו לוויתנים במים לאורך כל המפרץ). 

אופציה ב’ – נסיעה לחוף הים  Voelklip Beach שנמצא מרחק 10 דקות נסיעה מהמרכז והוא מומלץ מאוד

 
jj

ארוחת ערב

לצאת לאחת המסעדות המומלצות בהרמנוס: 

(מוזמנים ללחוץ על השמות של המסעדות לקישור ישיר לאתרי האינטרנט שלהן)

Fick’s

פיקס היא אחת המסעדות היפות ביותר שהייתי בהן בעולם. אנחנו מטיילים לא מעט, וכשיורדים דרך העצים מהכביש הראשי לכיוון המסעדה, הנשימה פשוט נעתקת – המקום הזה כל כך יפה שהוא מרגש. בתוך צלע ההר, חצבו בריכת שחייה יפהפייה, עם מי הים שנשפכים לתוכה. יש מתוך המסעדה ירידה לתוך המים בשני גרמי מדרגות שונים ולגמרי מקובל להגיע לכאן עם בגדי ים ומגבות ולהיכנס למים הקפואים. המסעדה עצמה לא רק יפה, אלא גם טעימה, ויש בתפריט מנות ממש מיוחדות ומוצלחות, לצד מנות בר סטנדרטיות – אז תבחרו בקפידה. המקום מציע ישיבה אלטרנטיבית, לא רק כיסאות ושולחנות, אלא גם ספות נוחות בקו הראשון מול הים, וגם איזורים צדדיים אם אתם מתכננים חגיגה אינטימית יותר. הקוקטיילים יפהפיים וברמה גבוהה, וגם יכינו בשמחה קוקטיילים ללא אלכוהול לילדים שרוצים להצטרף לחגיגה. בשורה התחתונה – האופציה המוצלחת ביותר לארוחת צהריים בהרמנוס. היא ממוקמת מרחק 10 דקות נסיעה ממרכז העיר.

Rossi’s

אם בא לכם מסעדה איטלקית, זו אחת הטובות שנתקלנו בה. לא נעים (או אולי כן נעים?) להגיד אבל חזרנו לשם הרבה מאוד פעמים. אוכל איטלקי בסיסי טעים ופשוט, עם מגוון מצוין של מנות (סטייקים, פסטות, פיצות, לזניה, רביולי, קנלוני, סלטים, מרקים) והכל עשוי טוב. השירות פשוט מקסים – הם נחמדים, אדיבים, מנומסים ומקבלים אתכם עם חיוך גדול בכל שעה ובכל הרכב משפחתי. ילדים מתקבלים כאן בברכה עם דפי צביעה ותפריט ילדים עשיר ומוצלח והמחירים שלהם ממש נוחים ולא יקרים בכלל. בקיצור, ההמלצה הכי טובה לארוחת ערב איטלקית בהרמנוס.

Chard’s  ו-Pear Tree  –

שתי מסעדות בבעלות של אותו בחור דרום אפריקאי, שהסתובב, טעם ולמד ופתח שני מקומות ברמה ממש גבוהה. האוכל מוקפד, צבעוני, מקורי, השירות ברמה גבוהה, והוא גם הצליח לייצר מקומות שיש בהם אווירה מיוחדת ומובחנת וזה המון! אין הרבה מקומות כאלה בדרום אפריקה. שני המקומות גם מותאמים לילדים, ומציעים תפריט ממש עשיר לילדים ואווירה נעימה וחברותית.

Chard’s – היא מסעדת בשרים לכל דבר – מגוון נתחים מיוחדים, מיושנים, בשיטות עשייה מיוחדות כולל סו וויד זו מסעדה נהדרת לקרניבורים שביניכם, אבל יש גם מספיק מגוון לצמחונים, טבעונים ורגישים לגלוטן.

Pear Tree – היא המקום היחיד המוצלח לאכול בו במרכז העיר. יש מגוון רחב של מנות מוצלחות, והרבה מגוון צמחוני, ויש גם Poke ball מוצלח במיוחד שתוכלו לקחת איתכם כנשנוש לדשא מול גן השעשועים הסמוך.

The Wine Glass

בחצר פנימית, שכוללת מספר גלריות אומנות ובית קפה, נמצא החלק הפתוח של המסעדה, האווירה שם ממש טובה ונעימה וילדים יוכלו להתרוצץ בשמחה. אנחנו בחרנו לשבת על כריות על מדרגות המסעדה במרפסת האחורית, כדי שיהיה לים יותר נוח וזה התקבל לגמרי באהבה, ורק הלכו והביאו לנו עוד כריות כדי שיהיה לנו יותר נוח. המנות כאן יצירתיות ומיוחדות והיין משובח. מומלץ לגמרי לעשות ארוחת “טאפאסים” ולבחור מספר מנות קטנות כדי שתוכלו לטעות ולהנות כמה שיותר.

Oskars Delikatessen

בגזרת בתי הקפה, Oskars המקומי מוצלח ביותר, ובשבת הוא הזכיר לי כמה מהמקומות האהובים עלי בתל אביב, עם תור ארוך שמשתרך מדלפק ההזמנות והרחק לתוך הרחוב. המקום ידוע כמאפייה מאוד מוצלחת, עם קפה איכותי ומיצים טריים שנסחטים במקום. ההזמנה בדלפק ואפשר לשבת במקום, או לקחת take away וללכת להנות מכל הגודיז עם נוף לים. מומלץ ביותר לארוחות בוקר גם באמצע השבוע.

Café 1904

מסעדה מיוחדת מאוד, שבנויה בתוך שחזור של מבנה במנל הרמנוס העתיק. במסעדה יש תפריט מלא וגם תפריט טעימות מצויין, ומגוון אפשרויות לארוחות בוקר, צהריים ובעיקר הערב. בעלת המקום מקסימה ותשמח לארח אתכם ולספר עוד על המקום המיוחד הזה.

מקומות לינה מומלצים

מקומות לינה מומלצים בהרמנוס:

The Marine Hermanus
מלון בוטיק חמישה כוכבים, קטן ויוקרתי במיקום מצוין, ממש על הצוק, עם נוף מדהים לים בחלק מהחדרים וכל הפינוקים – חדרים מרווחים ונקיים, בריכת שחיה משותפת וארוחת בוקר מפנקת. המחירים גבוהים יחסית לדרום אפריקה, אבל עדיין מאוד סבירים ביחס לישראל שנעים בין 600 ל-800 ₪ ללילה ברוב התקופות בשנה והתמורה בהתאם.
The Marine Hermanus, Hermanus – Updated 2022 Prices (booking.com)

Hermanus Beachfront Lodge
אם אתם עדיין רוצים פינוק, אבל בתקציב קצת יותר נמוך (300-450 ₪ ללילה) Beachfront Lodge היא בחירה מצוינת. מדובר על מלון 4 כוכבים מקסים, שממוקם על אחד מחופי הרחצה סביב הרמנוס (רחוק ממרכז העיר, מתאים רק אם אתם מתניידים עם רכב פרטי). הלודג’ מצוין למי שמחפש מקום רגוע ושקט, עם הרבה ים ויכולת לצאת לגלוש היישר מהמרפסת או אם הגעתם לאחד מהפסטיבלים שמתקיימים בהרמנוס לאורך השנה.
Hermanus Beachfront Lodge, Hermanus – Updated 2022 Prices (booking.com)

Harbour house hotel
הוא עוד אפשרות מצוינת אם אתם רוצים להישאר קרובים למרכז העיירה, וגם התקציב כאן מאוד הוגן (200-300 ₪ ללילה) אבל החדרים קטנים יותר ועשוי להיות מעט רועש בלילה, כיוון שהמלון ממוקם ממש בלב העניינים. המלון המיוחד הזה נבנה על בסיס מבנה מ-1920 ששוחזר ושופץ והוא מעוצב בצורה מודרנית ונקיה. היתרונות הגדולים שלו, פרט למיקום, הם בריכת אינסוף מדהימה עם נוף לים (אך יש כביש שעובר בין הבריכה לבין המצוק) וגם ארוחת בוקר מצוינת במסעדה של המלון. זו בחירה מעולה למי שמגיע לעיר ללילות בודדים ורוצה להספיק כמה שיותר, אך גם להמשיך להתפנק ולהנות.
Harbour House Hotel, Hermanus – Updated 2022 Prices (booking.com)

Mosselberg on Grotto Beach Accommodation
וילה יוקרתית, ממש על חוף הים, שמציעה 5 יחידות קטנות ללינה. בכל היחידות נוף לים, מרפסת פתוחה, עיצוב יוקרתי ומפנק ואווירה ביתית ונעימה. אם אתם בירח דבש או בחופשה רומנטית, ולא מחפשים מקום רק לשים בו את הראש בלילה ולהתרוצץ כל היום, אלא מקום שתוכלו להוריד בו הילוך, לנוח ולהתפנק, ולעשות את זה עם נוף לים -זה המקום המושלם עבורכם!
Mosselberg on Grotto Beach, Hermanus – Updated 2022 Prices (booking.com)

רוצים להזמין מקום לינה באיזור?

מוזמנים להיכנס בקישור הזה ישירות לאתר בוקינג לחפש מקום פנוי בתאריכים של הטיול שלכם

Booking.com
חוף הים Voelklip
ילדה שעושה חיים

כיף לראות אותך שוב!

תודה שאתה חלק מיםבעולם! אם כבר רכשת את מסלול הטיול שלנו אתה מוזמן להכנס לתכנית הטיול שלנו –

התוכן המבוקש חשוף למשתמשים אשר רכשו את מסלול הטיול הקלאסי

100 מקומות לינה

רוצים לקבל גישה לקובץ הסודי שלנו עם המלצות של 100 מקומות לינה ברחבי דרום אפריקה?

מוזמנים להיכנס לקישור ממש כאן ולהוריד את הקובץ אליכם למחשב או לנייד