יום טיול מספר 16

יום מספר 16 - שיט צפייה בלוויתנים בהרמנוס

יום של כיף ללא הפסקה

שיט צפיה לוויתנים, ארוחת צהריים במסעדה הכי יפה שיש והמון כיף!

מה מצפה לנו היום?

  • הפלגה לצפייה בלוויתנים
  • אופציונלי – נסיעה לפעילות אקסטרים של צלילה עם כרישי עמלץ
  • ארוחת צהריים במסעדה מהממת בהרמנוס
  • נסיעה לכיוון סטלנבוש ללינה וארוחת ערב
לוויתן שייט סירה ספארי ים יבשה דרום אפריקה

איפה קמים בבוקר?

הרמנוס

איפה הולכים לישון בערב?

סטלנבוש

jj

ארוחת בוקר

במלון בו ישנתם או באחד מבתי הקפה בעיירה

jj

פעילות בוקר

הפלגה לתצפית לוויתנים – סגרו מראש יציאה לשיט לוויתנים.
קומו מוקדם בבוקר, צאו עם הרכב לכיוון המזח ממנו יוצאות ההפלגות ועלו על האונייה.
צפויות לכם מספר שעות מהנות של שמש על הסיפון, ובתקווה שיהיה לכם מזל – צפייה בלתי נשכחת בענקים הימיים היפהפיים הללו.

מספר ספקים אשר איתם ניתן לצאת להפלגות לצפייה בלוויתנים (חלקם גם מוציאים סיורים רגליים, או שיט בקייאקים, למי שמעדיף לא לעלות על סירה)

ספק א’

ספק ב’ 

ספק ג’ 

ספק ד’ 

העלות לשיט כזה עומדת על בערך 1,000 ראנד למשתתף, תלוי בעונה ובמשך הסיור.

דולפינים ים דרום אפריקה ספארי ים יבשה
jj

ארוחת צהריים

Fick’s אחת המסעדות הכי יפות שיצא לנו להיות בהן אי פעם!
יש הרבה מסעדות שוות בהרמנוס (תוכלו לבחור כל מסעדה שהמלצנו אליה בתוכנית הטיול של היום הקודם לארוחת ערב והיא תהיה בחירה מצויינת). עם זאת, האהובה עלינו מכום היא פיקס. למה? כי המסעדה יושבת על מצוק, מעל חוף ים, כשלרגליכם בריכת גלים טבעית יפהפייה. תביאו איתכם בגדי ים ומגבות, יש יש אפשרות להעביר כאן כמה שעות ולנצל אותם לרחצה בתוך הבריכה היפהפייה הזו.

פעילות אחר הצהריים

אנחנו מניחים שתצאו מהרמנוס בשעה יחסית מאוחרת, והנסיעה בין הרמנוס לסטלנבוש אורכת בין שעה וחצי לשעתיים וחצי, תלוי בעומס התנועה על הכבישים והמסלול שתבחרו. ולכן לא הכנסנו פעילות אקסטרימית לשעות אחר הצהריים, ואנחנו משאירים לכם את הזמן לנסוע בנינוחות ולהגיע לסטלבנוש בבטחה.

jj

ארוחת ערב

לצאת לאחת המסעדות המומלצות בסטלנבוש: 

בערב הראשון אנחנו ממליצים לכם להישאר בתוך העיר ולצאת לארוחת ערב נינוחה. יש מספר מסעדות שאנחנו אוהבים באופן מיוחד: 

מצרפים כמה המלצות על מסעדות מוצלחות שמאוד אהבנו במרכז העיר סטלנבוש (לחצו על שם המסעדה לקישור ישיר לאתר האינטרנט שלהם):

The Fat Butcher מסעדה ממש טובה ואיכותית, בדגש על בשרים ברמה גבוהה, אבל הכל ממש טוב ומזכיר את הסטנדרט של תל אביב. השירות מוקפד, העיצוב מקסים ונקי והאוכל כל כך טוב שחזרנו לאכול כאן שוב.

De Warenmarkt  חלל פתוח ומקסים, עם מסעדה מעולה, בר, בית קפה, ועוד כל מיני דוכני מזון קטנים במתחם אחד. המקום מעוצב בצורה מודרנית, הצוות סופר מקצועי ואדיב, ומאוד חברותי לילדים קטנים (במקרה שלנו – שלושה שובבים שדחפו אחד את השני על סקייטבורד ברחבי המסעדה ואחר כך זרקו באוויר חתיכות של משחקי קופסה – התקבלו בחיוכים ואהבה רבה) ומגוון רחב של מנות ראשונות מאוד מיוחדות ברמה מאוד גבוהה. גם לכאן חזרנו יותר מפעם אחת שזה תמיד סימן טוב, בעיקר ביחס להיצע הרב שקיים מסביב.

JAVA  המסעדה הזולה והטעימה של הסטודנטים בעיר. מנות מעולות, מגוון ממש רחב ומחירים מצחיקים, אפילו ביחס לדרום אפריקה. לגמרי מקום ששווה לכם להגיע אליו לארוחת צהריים או ערב.

Tokara –  יקב נחמד, עם מסעדה ברמה גבוהה, נוף משגע שמשקיף על כל העמק של סטלנבוש עם מרפסת מול הנוף – יין, אוכל טוב, אויסטרים וגם מתחם פעילות יפה מעץ לילדים, שיכולים להעביר בו שעה בקלות.

La Pineta    דק גדול מעץ, עם נוף יפה של שדות, אוכל ברמה ממש גבוהה ושירות פשוט מקסים, אדיב ומקצועי. צמוד לדק העץ מדשאה ענקית עם מגוון מאוד רחב של מתקנים לילדים, וגם ארגז חול מאובזר היטב, כולל ספינת פיראטים מעץ. החוויה הייתה כל כך מוצלחת שחזרנו לכאן שוב ושוב וסטנדרט האיכות הגבוה נשמר. ללא ספק שווה את הנסיעה הקצרה של 10 דקות בערך ממרכז העיר.

מקומות לינה מומלצים

בסטלנבוש יש מקומות לינה לא פחות ממדהימים!

מוזמנים לבחור את האפשרות המועדפת עליכם מתוך הרשימה רצ”ב

 

מקומות לינה מומלצים בסטלנבוש:

Asara Wine Estate & Hotel מלון מקסים הממוקם באמצע חוות יין פועלת, בין גבעות סטלנבוש המתגלגלות, ומציע אווירה שלווה וכולל בריכת שחייה מחוממת עם כסאות נוח. 

האורחים יכולים ליהנות מארוחה רשמית במסעדת Taste העונתית ומארוחות נינוחות בסגנון ביסטרו ב-Sansibar Bistro. משקאות וקוקטיילים זמינים בטרקלין Sansibar & Terrace. עבור תה אחר הצהריים, קפה, מאפים טריים, גלידות טעימות, ארוחות קלות ויינות, האורחים יכולים לבקר ב-Courtyard Café & Deli.

מלון Asara Wine Estate & Hotel מציע סיורי מרתף וטעימות יין, בהם יכולים האורחים לטעום מבחר מרשים של יינות עטורי פרסים. האורחים יכולים לחקור את הסביבה היפה של המלון עם רכב שכור או אופניים או לטייל בכרמים. ניתן לקבל טיפולי ספא בתיאום מראש.

הציון בבוקינג הוא 9.1 והעלות היא בערך 3,000 ראנד ללילה. לאתר האינטרנט לחצו כאן.

 

The Log Cabin מקום קסום! בקתת עץ מדהימה, עם נוף מדהים ובלתי נתפס של הרים ושדות. העיצוב ממש ביתי וחמים, כמו מקום מהסרטים, עם שטיחים עשירים והרבה טקסטיל וריהוט כבד סביב לאח. בחצר המשותפת, יש בריכת שחייה חיצונית ומתקני ברביקיו העומדים לרשות כלל האורחים. כל היחידות ממוזגות וכוללות מטבחון עם טוסטר, מקרר ופינת אוכל, כיריים וקומקום. ניתן ליהנות מארוחת בוקר קונטיננטלית במקום האירוח ויש גם שירות השכרת אופניים זמין לאורחים שרוצים לטייל בסביבה. הציון בבוקינג הוא 9.4 והעלות היא בערך 1,800 ראנד ללילה. לאתר האינטרנט לחצו כאן.

 

Coopmanhuijs Boutique Hotel & Spa מלון 5 כוכבים אשר נבנה בשנת 1713 וממוקם בסטלנבוש ההיסטורית. המלון מציע חדרים נעימים עם עיצוב קלאסי. הוא כולל גם ספא, בריכה מחוממת ואינטרנט אלחוטי חינם בכל רחבי המלון. המלון כולל גם מסעדה וספא. 

החדרים משקיפים על הבריכה והחצר. הם כוללים מרפסת, טלוויזיה בכבלים ומיזוג אוויר, חדר רחצה פרטי עם חימום תת רצפתי.

הציון בבוקינג הוא 9.3 והעלות היא בערך 2,500 ראנד לזוג ללילה. לאתר האינטרנט לחצו כאן.

 

7 Ackermann Place Guest House מקום אירוח מהמם, שנשארנו בו כמעט שבוע. היחידות מעוצבות מקסים, עם רצפות עץ, מיטות נוחות וסלון קטן עם פינת עבודה בכל חדר. המקלחת מרווחת מאוד ומכל חדר יציאה לחצר או למרפסת. בחלל המשותף יש בריכת שחיה חיצונית ובקומה השניה מטבח משותף ומכונת כביסה וסלון העומדים לרשות כלל האורחים. המיקום מצוין, מרחק 5-10 דקות הליכה ממרכז העיר. 

הציון בבוקינג 9.4 והמחיר ללילה 1,500 ראנד לזוג. לאתר האינטרנט לחצו כאן.

Oude Werf Hotel באחוזה היסטורית, שהייתה בעבר חצר כנסייה עתיקה, ממוקמת בלב סטלנבוש, מלון אודה וורף כולל חדרים בסגנון ייחודי ומתגאה בבריכה חיצונית ואוכל משובח.

החדרים הממוזגים במלון מעוצבים בסגנון קייפ מודרני בשילוב עם עתיקות ויקטוריאניות. חדרי הרחצה כוללים כיורים כפולים ואמבטיה נפרדת. בכל חדר יש פינת ישיבה, טלוויזיה בלוויין וגישה לאינטרנט.

הציון בבוקינג הוא 9.1 והעלות ללילה היא 2,200 ראנד לזוג. לאתר האינטרנט לחצו כאן.

 

Van der Stel Manor – אחוזת ואן דר סטל ממוקמת באזור מגורים, 5 דקות נסיעה ממרכז סטלנבוש. הבית הוא שיחזור של קייפ הולנדי קלאסי כולל גינה ובריכה חיצונית. החדרים המפוארים במלון כוללים מיזוג אוויר וחדר רחצה פרטי עם אמבטיה, מקלחת וחלוקי רחצה. לכל חדר יש פטיו פרטי עם גישה ישירה לבריכה ולגן הוורדים. 

הציון בבוקינג הוא 9.6, והעלות ללילה היא 1,700 ראנד ללילה. לאתר האינטרנט לחצו כאן.

 

רוצים להזמין מקום לינה באיזור?

מוזמנים להיכנס בקישור הזה ישירות לאתר בוקינג לחפש מקום פנוי בתאריכים של הטיול שלכם

Booking.com

כיף לראות אותך שוב!

תודה שאתה חלק מיםבעולם! אם כבר רכשת את מסלול הטיול שלנו אתה מוזמן להכנס לתכנית הטיול שלנו –

התוכן המבוקש חשוף למשתמשים אשר רכשו את מסלול הטיול הקלאסי

100 מקומות לינה

רוצים לקבל גישה לקובץ הסודי שלנו עם המלצות של 100 מקומות לינה ברחבי דרום אפריקה?

מוזמנים להיכנס לקישור ממש כאן ולהוריד את הקובץ אליכם למחשב או לנייד