יום טיול מספר 11

יום מספר 11 - קייאקים בציציקמה ונסיעה לפלט

לפניכם יום עמוס במיוחד, מלא אטרקציות וחוויות, בים וביבשה.

אנחנו מתחילים את היום בשמורת הטבע ציציקמה, ועושים שם מסלול רטוב בתוך המים, מתחת לגשרים התלויים בקייאקים, או אבובים. 

לאחר מכן, ממשיכים ליעד הבא שלנו – פלטנברג ביי, עיירת הנופש המפורסמת של דרך הגנים. 

אחר הצהריים מחכה לכם מפגש עם חיות אפריקאיות, באחת החוות מסביב לפלט לבחירתכם. 

אז מה מחכה לכם היום?

  • בבוקר – קייאקים (או אבובים) מתחת לגשרים התלויים בציציקמה
  • נסיעה של שעה לכיוון פלטנברג ביי
  • אחר הצהריים – ביקור מאחת החוות של החיות באיזור פלט
  • ארוחת ערב במסעדה באיזור
  • לינה בפלטנברג ביי
ציציקמה סטורמס ריבר דרום אפריקה שייט קיאקים קיקים

איפה קמים בבוקר?

ציציקמה

איפה הולכים לישון בערב?

פלטנברג ביי

jj

ארוחת בוקר

במלון בו ישנתם או באחד מבתי הקפה בעיירה

jj

פעילות בוקר

פעילות בוקר מומלצת בציציקמה – קייאקים (או אבובים) מתחת לגשרים התלויים בציציקמה

אופציה א’ – שיט בקייאקים

למקרה שביום הקודם לא הספקתם לשריין מקום לקייאקים בתוך השמורה בציציקמה, זו ההזדמנות שלכם לא לפספס ולנסות את מזלכם שוב בהזמנת קייאקים מתחת לגשרים התלויים בציציקמה. מצרפים כאן שוב את כל הפרטים:

אחת הפעילויות המפורסמות ביותר באיזור הינה שיט בתוך ה- Storms River Mouth ממש מתחת לגשרים התלויים. זו חוויה מהממת ומרגשת, קחו בחשבון שאתם הולכים לחתור והרבה, אז תכינו את הזרועות.
חשוב לדעת שיש ימים שבהם לא תוכלו לצאת למים בגלל תנאי מזג האוויר, וזו פעילות שעשויה להתבטל ברגע האחרון. (אם זה מה שקורה – המשיכו כבר בבוקר בנסיעה לכיוון פלטנברג ביי, שם יש מספר אטרקציות שניתן לעשות גם בגשם).
עם זאת, הספק מדגיש שהפעילות מתקיימת גם בימים של גשם, ושאתם עומדים לצאת רטובים בכל מקרה, אז הגשם לא אמור להיות חסם. הקפידו להכין תיק של בגדים יבשים להחלפה ומגבות, שיחכו לכם כשתחזרו לחוף.
אחד הספקים המומלצים לצאת איתו לשיט הזה הם: Kayak and Lilo Tours של חברת Untouched adventures. עלות: החל מ-695 ראנד למשתתף. הטיול מתאים לילדים החל מגיל 5.
שווה לכם לדבר איתם ישירות על מנת לתאם ולשמוע את כל הפרטים, מצרפים קישור ישיר לאתר שלהם לתיאום והזמנות: לחצו כאן.

 

אופציה ב’ – מסלולי אבובים – Black Water Tubing and kloofing
מספר ספקים מוציאים אטרקציית שיט באבובים בתוך הנהר, שכוללת גם שחיה, קפיצה מהסלעים לתוך המים ומסלול הליכה קצר בתוך הנקיק. היום מתחיל מוקדם, כבר ב-7 בבוקר תצאו לדרך, ובסביבות 12 או 13 תעצרו להפסקת צהריים. המסלול הספציפי ורמת הקושי תלויים בתנאי מזג האוויר ועוצמת הזרם, המדריכים יכווינו אתכם בהתאם להנחיות במקום.
ישנם מסלולים שמוגבלים ל-3 שעות ויש גם מסלולים ארוכים יותר של כ-6 שעות.
ילדים יכולים להצטרף החל מגיל 6.
מצרפים קישור על מנת שתוכלו לקבל פרטים נוספים ולבצע הזמנה: לחצו כאן.

 

אופציה ג’ – אומגות או קפיצת בנג’י

באפשרויות אחר הצהריים של היום הקודם, צירפנו המלצה על קפיצת הבנג’י הגבוהה ביותר בדרא”פ ועל שתי חברות שמוצאות מסלולי אומגות. במידה ולא הספקתם לשלב פעילויות אלה ביום הטיול הקודם, ואתם רוצים להכניס אותם לתוכנית הטיול, תוכלו לבחור לשלב את אחת הפעילויות הללו ממש כאן.

לחצו כאן לחזרה ליום הטיול הקודם. 

 

בתום פעילות הבוקר הרטובה שלכם, לאחר שתתארגנו ותתלבשו בבגדים יבשים – מחכה לכם נסיעה של שעה לכיוון פלטנברג ביי

ציציקמה סטורמס ריבר דרום אפריקה גשרים שמורה
jj

ארוחת צהריים

בפלטנברג ביי (פלט) יש לא מעט מסעדות שוות שתוכלו לאכול בהם ארוחת צהריים (או ערב) וגם הרבה יקבים מהממים, שמגישים מגוון נשנושים ומנות קלילות לצד יינות משובחים. אתם מוזמנים לבחור מהרשימה (מופיעה בקטגוריית ארוחת הערב) את המקום המועדף עליכם. אפשרות נוספת היא לאכול ארוחת צהריים קלילה כחלק ממסלול הקייאקים או האבובים, או חטיפים במהלך הנסיעה, ולשמור את הארוחה העיקרית הגדולה שלכם לארוחת ערב. 

פעילות אחר הצהריים

פלטנברג ביי נמצאת במיקום מאוד מרכזי לאורך דרך הגנים, ויש לא מעט אטרקציות שתוכלו להגיע אליהם בסביבה. את אחר הצהריים, של היום וגם של מחר, אנחנו ממליצים לכם להעביר באחד מהמרכזים המצויינים לשימור על בע”ח שנמצאים בסביבה. מצרפים כאן את הרשימה של המקומות העיקריים באיזור, על מנת שתוכלו לבחור את המקום המתאים עבורכם ביותר:

  • Tenikwa Wildlife Awareness Centre – מרכז הצלה ושיקום של טורפים, שנחשב לאחד המפורסמים בדרום אפריקה. אנחנו אישית לא מאוד אוהבים חוות שמחזיקות טורפים, במיוחד לא אריות ונמרים, אבל אנחנו יודעים שהשמורה הספציפית הזו וותיקה ונחשבת לבעלת יחס טוב כלפי החיות, אנחנו עדיין בוחרים שלא לתרום לתעשייה הזו, אבל אם בחרתם שכן – קחו את המרכז הזה בחשבון. תוכלו למצוא כאן להקת אריות, להקת אריות לבנים, נמרים וצ’יטות לצד מכוון חיות נוספות שתוכלו לצפות בהן ממש מקרוב. הסיור הבסיסי שמוצע כאן למטיילים הוא סיור מודרך של שעה בעלות של 250 ראנד למבוגר (ילדים עד גיל שלוש לא משלמים כניסה, ומגיל 3 עד 12 145 ראנד). בסיור תוכלו ללמוד על ההסטוריה של החווה ועל החיות שנמצאות בה ולהתרשם מקרוב מהחיות היפהפיות האלה. בנוסף לסיור הבסיסי, יש עוד מגוון רחב של חוויות שמוצעות כאן, והחווה גם כוללת מקום לינה יפהפה למי שרוצה להישאר לפרק זמן ארוך יותר.
    מצרפים עבורכם קישור לאתר של החווה להזמנות ישירות ובירור פרטים נוספים: לחצו כאן.
  • Jukani Wildlife Sanctuary‬‬ – מרכז הצלה של טורפים וחתולים גדולים. תוכלו למצוא כאן אריות, אריות לבנים נמרים, פנתרים, צ’יטות, פומות ואפילו כלבי פרא אפריקאים וצבועים. כאמור, אנחנו אישית בוחרים לא ללכת לחוות של חיות טורפות אך גם המקום הזה מקבל הרבה המלצות. הסיור הבסיסי כאן מתחיל מעלות של 280 ראנד לאדם מבוגר לסיור של שעתיים. ילדים עד גיל שנתיים לא ישלמןו כרטיס כניסה, ובין גיל שנתיים ל-12 עלות הכניסה היא בחצי מחיר.
    ג’וקני, יחד עם ציפורי עדן ומרכז הקופים הם שלושה מקומות בבעלות משותפת וניתן לרכוש כרטיס כניסה משולב לשניים מהם או לשלושתם יחד, מומזנים להסתכל באתר שלהם על מנת להתרשם ולבחור את החבילה המתאימה עבורכם.
    ‬‬‬ לחצו כאן לאתר האינטרנט.
  • Birds of Eden – כיפה גיאודזית ענקית, למעשה היא נחשבת לגדולה ביותר בעולם, שמשתרעת על פני שטח של מעל 20 אלף מטר מרובע ומכילה מגוון ביולוגי ענק של ציפורים. הכיפה מהווה בית למעל 3,500 ציפורים מ-200 זנים שונים, בדגש על ציפורים אפריקאיות. עלות הכניסה היא 280 ראנד לבן אדם, ילדים עד גיל שנתיים נכנסים ללא עלות ובין גיל שנתיים ל-12 בחצי מחיר. בתוך הכיפה תוכלו להסתובב באופן עצמאי או לשלם תוספת על סיור מודרך שיסקור בפניכם את הזנים השונים ויספר על היבטים מיוחדים של חיי הציפורים באפריקה, חוויה מומלצת מאוד, במיוחד לילדים ולחובבי ציפורים (Bird Nurd למיניהם 😊), לא נדרשת הזמנת כרטיס כניסה מראש.
    קישור ישיר לאתר האינטרנט של המרכז: לחצו כאן.
  • Monkeyland Primate Sanctuary‬‬ – מרכז הצלה המתמחה בקופים פרימטרים, בדומה לשתי החוות הקודמות שהצגנו כאן, גם כאן תוכלו להגיע לסיור וללמוד המון על קופים, באמצעות פרטים שהוצלו מהטבע ממגוון סיבות וגדלים כאן במרכז. יש סיורים מודרכים או שניתן להסתובב באופן חופשי ואין צורך בהזמנת מקום מראש. כרטיסי כניסה יעלו 280 ראנד לאדם, כניסה לילדים עד גיל שנתיים חינם ובין שנתיים ל-12 הכניסה בחצי מחיר. קישור לאתר של המרכז תוכלו למצוא ממש כאן.
  • The Crags Elephant Sanctuary – מרכז הצלה לפילים שנחשב למקום מצוין לקבל הצצה מקרוב לענקים היפהפיים האלה. המרכז הספציפי הזה הוא חלק מרשת של שלושה מרכזים שמתמחים בפילים ופזורים במקומות שונים בדרא”פ. אנחנו לא ביקרנו פה באופן אישי, ויודעים שהמקום מציע אפשרות רכיבה על פילים שאנחנו פחות אוהבים. קחו בחשבון שיש פארק פילים שאנחנו מעדיפים (פארק הפילים בנייזנה) בהמשך המסלול כחלק מהטיול, אז זו אפשרות פחות מועדפת כאן – לכו עליה רק אם אתם ממש, אבל ממש אוהבים פילים.
    לחצו כאן.
  • Raptor Rescue Plett – מרכז לשיקום והעלאת המודעות לציפורים טורפות. מדי יום יש שלוש הדרכות מסודרות בהם תוכלו לראות הדגמות תעופה של הציפורים המדהימות שחיות במרכז בשעות 10, 12 ו-14. לא ביקרנו כאן באופן אישי, אבל היינו בשני מרכזי מפלט דומים במקומות אחרים בדרא”פ ותמיד זו הייתה חוויה מצויינת ומרתקת מבחינתנו.
    לחצו כאן.
jj

ארוחת ערב

מסעדות מומלצות בפלט לארוחת ערב: 

Barrington’s – מסעדה מעולה שגילינו בביקור האחרון שלנו בפלט. בחצר יש גן ירק ענק ומהמם, עם מזרקה במרכז, שישר מכניס אתכם לאווירה רגועה. בפנים יש צד אחד ובו מבשלת בירה, וצד שני ובו יש מאפיה וחנות עם מלא מעדנים לרכישה. השולחנות פזורים בין שני הצדיים, האווירה כפרית ונעימה וזה פשוט מקום מעולה לארוחת ערב, כל מה שהזמנו היה מצוין.

לחצו כאן לאתר האינטרנט של המסעדה. 

Emily Moon – אמילי מון הוא אחד ממקומות הלינה האהובים עלינו בפלט, אבל לא תמיד קל להשיג שם חדר פנוי. גם אם אתם לא ישנים במלון – אנחנו ממליצים לכם להגיע אליו לארוחת צהריים או ערב במסעדה של המלון באחד הימים שלכם בפלט. המלון פשוט יפהפה, הנוף מהמסעדה מדהים, הכל מוקפד וברמה סופר גבוהה עד אחרון הפרטים.
לחצו כאן לאתר האינטרנט של המסעדה. 

Kay and Monty Vineyards – יקב מהמם שיושב בתוך חווה בגודל 220 הקטר. הבעלים קנה למעשה שתי חוות פרחי פרוטיאה סמוכות והפך אותן לחוות ענקית. חלק קטן יחסית של החווה הוסב ליקב ובו תוכלו לראות את תהליך ההכנה של היין החל מהגפנים דרך מרתף החביות ועד לשולחן שלכם, בו תוכלו לאכול ארוחת מקסימה או להנות מטעימות יין עם מגש נשנושים. 

לחצו כאן לאתר האינטרנט. 

Bramon Wine Estate – אחוזת יין מהממת שנחשבת לוותיקה ביותר באיזור הזה של החוף ומתגאה בטכנולוגיה נושאת פרסים על היכולת לגדל ענבים ליין באיזור מזרחי של דרא”פ. זה מקום מהמם לארוחת צהריים בתוך הנוף והירוק או לעצירה במהלך המסע שלכם לטעום קצת יין לפני שתמשיכו הלאה בדרככם. 

לחצו כאן לאתר האינטרנט.

Packwood Wine and Country Estate – מסעדה מהממת שתוכלו להתפנק בה עם מגש גבינות שעשוי כולו מחלב מקומי של איזור הגאדרן רוט ומיין שעשוי מענבים שנבצרו במקום. החוויה הזו של צריכה מקומית היא נעימה לגוף וגם לנפש. יש כאן ארוחות בוקר, צהריים וערב טעימות ומשביעות באווירה הכי מרגיעה שיש, כשהכל סביב מוקף ירוק ואתם לא ממהרים לשום מקום. האחוזה גם מציעה מקום לינה ברמה גבוהה, למי שרוצה להאריך את השהייה שלו או למי ששתה יותר מדי וכבר לא מסוגל להמשיך לנהוג. 

לחצו כאן לאתר האינטרנט.

Moss & Maple Farmstall – מסעדה מעולה למשפחות, במיוחד בזכות פארק שעשועים ענק שנמצא סמוך לאיזור ההסעדה. הורים יוכלו להנות מארוחת צהריים שקטה בזמן שהילדים מתרוצצים ומרוצים. התפריט די בסיסי וכול בעיקר פיצות, סנדויצים ושאר פחממות. שימו לב שהמטבח נסגר ב-16 וזה לא מקום מתאים לארוחת ערב, אל תגיעו מאוחר שלא תתאכזבו. 

לעמוד הפייסבוק.

Market on Main – שוק אוכל מקומי קטן וחביב, שהוא בילוי מהמם אם הגעתם לפלט בערב ובא לכם להתחבר לוייב של המקום. הדוכנים מעוצבים מקסימים מעץ ותוכלו להסתובב ביניהם, לטעום, להנות ולהכיר מטיילים נוספים וגם מקומיים. 

 לחצו כאן לאתר האינטרנט.

Luka Vineyards – לא יכולנו להתאפק והוספנו לרשימה עוד יקב אחד, גם הוא מציג מרחבים ירוקים יפהפייה, ומבנה מרכזי שמגיש אוכל מדהים ויין מצויין. פרט ליקב ולבר, יש כאן גם בית קפה, שמציע מגוון רחב של מאפים טריים שנאפים מדי יום, כולל אופציות נטולות גלוטן לרגישים מביניכם. בנוסף, בתפריט של בית הקפה תוכלו למצוא מגוון מנות המיועדות עבור צמחוניים וטבעוניים כך שזה מקום מצוין לארוחה לאלה מבינינו שלא תמיד ימצאו את עצמם במסעדות הרגילות של דרום אפריקה בגלל מגבלות תזונתיות כאלה ואחרות.

לחצו כאן לאתר האינטרנט.

The Fat Fish – אם אתם בקטע של פירות ים וסושי ברמה גבוהה – אין ספק שמסעדת הדג השמן היא תחנה שממש לא כדאי לכם לוותר עליה בפלט. המסעדה מציעה תפריט טרי, מקומי ומגוון של פירות ים עשויים ברמה הגבוהה ביותר שיש ותפריט סושי יצירתי צבעוני וטעים. 

לחצו כאן לאתר האינטרנט.

SeaFood at The Plettenberg – המלצה נוספת למסעדת דגים ופירות ים ברמה ממש ממש גבוהה, כשמה כן היא- מסעדת פירטת הים של פלט. מדובר על מסעדת שף, עם כל הגינונים, מפות לבנות, מליון פריטי סכו”ם מיוחדים, שירות פלצני ברמה גבוהה, סומליה שיציע לכם את היינות הנכונים שיתלוו למנות שתבחרו – אבל היתרונות הבולטים של המסעדה הזו הם הנוף המדהים של הים שנשקף ממנה, בעיקר בשעת השקיעה, והאוכל המצויין הטרי והטעים שהיא מגישה!

לחצו כאן לאתר האינטרנט.

מקומות לינה מומלצים

מקומות לינה מומלצים בפלטנברג ביי:

  • The Plettenberg Hotel – למי שמעדיף לינה בקטגוריית המלונות, מלון פלטנברג תהיה אחלה בחירה. מלון 5 כוכבים, בנוי על צלע ההר עם נוף משגע של ים, עיצוב מוקפד ושירות ברמה גבוהה. במלון 2 בריכות אינפיניטי ומסעדת פירות ים מצויינת בשם The Plettenberg Restaurant, בנוסף יש במלון יש גם בר קוקטיילים בשם Sandbar. במלון יש גם ספא שניתן להזמין בו מגוון טיפולים מפנקים ואם הגעתם בעונה הנכונה, תוכלו לשבת בבוקר במרפסת ולצפות בדולפינים ולוויתנים עולים לקחת אוויר ממש מולכם. המחירים נעים באיזור ה-3,500 ראנד ללילה, ולמי שחובב מלונות, זו בחירה מצויינת של מקום לינק: לחצו כאן.
  • Emily Moon River Lodge – אם אתם רוצים להתפנק ומחפשת חווית לינה מיוחדת ברמה גבוהה – זו הבחירה עבורכם. אמילי מון הוא לודג’ יפהפה, או בעצם כמה לודג’ים יפהפייה, כל אחד מהם נבנה ועוצב בנפרד, שבנויים על מצוק ממש מעל שמורת רוברג עם נוף בלתי נתפס מכל חלון. זו חוויה ייחודית שבכל מקום בעולם תעלה כנראה פי 3 או 4, אבל בדרום אפריקה, והמחירים שלה, תוכלו למצוא כאן חדרים החל מ-4,000 ראנד ללילה. מספיק להיכנס לבוקינג ולהסתכל על התמונות של המלון בשביל להבין במה מדובר, עיצוב יפהפה של עץ, בסגנון עתיק וטבע עוצר נשימה שהוא חלק אינטגרלי מהעיצוב של חדרי האירוח והחללים המשותפים. בכל חדר תמצאו מרפסת פרטית גדולה עם נוף מדהים, אח או קמין בתוך החדר לחימום טבעי ונעים ומיני בר. לא בכל האיזורים תוכלו לבנות על אינטרנט, אך הוא זמין באיזורים המרכזיים. באמילי מון יש גם מסעדה יפהפייה שעומדת לרשותכם, עם מנות קלאסיות מהמטבח הדרום אפריקאי לצד מנות מרחבי העולם. הצוות במקום ישמח לסייע לכם ולהמליץ על מגוון אטרקציות ופעילויות שניתן לצאת אליהם. לחצו כאן לאתר האינטרנט
  • Milkwood Manor on Sea – B&B – קטן וחמוד ממש על חוף הים בפלט. לאחוזה יש שביל גישה ישיר לחוף הים ונוף של ים ושל הלגונה המהממת מכל פינה, גם באיזורים המרכזיים וגם בחדרי האורחים. המקום נעים, נקי ובטוח, הצוות מקסים וזה מקום שנחשב למועדף על זוגות שמטיילים באיזור. החסרון הוא שאין בריכה, ויש מטיילים שזה דיל ברייקר מבחינתם. ארוחת הבוקר מצויינת וכלולה במחיר, במרבית החדרים אמבטיה ומרפסת פרטית עם נוף. המחיר מתחיל מ-1,700 ראנד ללילה, לינק להזמנה: לחצו כאן.
  • Ocean Watch Guest House – אופציה מתוקה נוספת לגסטהאוס קטן עם נוף של ים תהיה Ocean Watch שהשם שלו די מסגיר את המהות שלו. זה גסטהאוס משפחתי קטן, בעיצוב נקי ונעים, וצוות שמרגיש כמו משפחה שמארחת אתכם אצלם לשבת. יש בריכת שחיה ואחלה נוף מכל עבר. ארוחת הבוקר כלולה במחיר שעומד על בערך 2,000 ראנד לזוג, ויש גם אופציות לחדרים שמותאמים למשפחות. לחצו כאן לאתר האינטרנט.
  • Lombard Villa – עוד אופציה חביבה, בטווח מחירים קצת יותר נמוך (החל מ-650 ראנד ללילה), היא הווילה המתוקה הזו שממוקמת קצת יותר רחוק מחוף הים וממרכז העניינים, ומציעה לא מעט אפשרויות לינה. לווילה יש חניה ובריכה משותפת, ופרט אליה, לחלק מהחדרים יש גם בריכה פרטית ונוף נחמד. יש פאטיו גדול וסלון ומטבח משותפים לנוחיות האורחים ואין אפשרות לארוחת בוקר במקום. לחצו כאן לאתר האינטרנט.
  • Formosa Bay – המלצה נוספת בגזרת התקציב הנמוך (החל מ-700 ראנד ללילה), שגם מותאמת מאוד לחופשה עם ילדים היא מפרץ פורמוזה. תמצאו כאן שתי בריכות שחיה, חדר כושר מאובזר, גן חיצוני גדול, חדר משחקים לילדים, גן שעשועים רחב ילדיים ומתחם מיני גולף משפחתי מקסים. בכל אחד מהחדרים מטבחון קטן, בחלקם מקלחות ובחלקם אמבטיות – ולכן אם אתם מטיילים עם ילדים וזה משנה לכם – תדאגו להזמין חדר שמתאים לצרכים שלכם. המלון נמצא ממש על ה-N2 והוא בחירה מצויינת למי שרוצה להעביר לילה ומיד עם אור ראשון להמשיך בנסיעה. לחצו כאן לאתר האינטרנט.
  • The Bungalow – המלצה אחרונה (חביבה) בפלט היא הבונגלו שהיתרון הגדול ביותר שלו, הוא המיקום המושלם ממש על חוף הים. פרט לחדרי הלינה, יש כאן גן גדול, בריכת שחיה חיצונית, איזור ברביקיו משותף וגם מסעדה ובר. המחיר מתחיל מ-2,500 ראנד ללילה וכולל גם ארוחת בוקר פשוטה. זה מקום קצת יותר חי ורועש, ויתאים יותר לצעירים שמעוניינים להיות קרובים למרכז העניינים ולהכיר מטיילים אחרים, מבלי להתפשר על סטנדרט גבוה של מקום לינה. לחצו כאן לאתר האינטרנט.
  • Nothando Backpackers Lodge  – למטיילים בתקציב נמוך, שמחפשים מקום של צעירים, ולא מפחדים מקצת רעש או בלאגן, נוטנדו תהיה הבחירה המועדפת בפלט. מדובר על בקפקרס נחמד, שמארח המון צעירים מקומיים ומהעולם, מארח מסיבות והופעות והוא בחירה מעולה למי שזה הסגנון והתקציב שלו. תוכלו לישון כאן בדורמס בתקציב של בערך 200 ראנד לאדם, או לשלם קצת יותר על חדר פרטי (החל מ-500 ראנד ללילה במקלחת משותפת או 600 ומעלה לחדר זוגי פרטי עם מקלחת פרטית). הבקפקרס נמצא מרחק 15 דקות הליכה מהחוף המרכזי של פלט, ובמרכזו גינה משותפת ומטבח עם ברביקיו לשימוש האורחים. לחצו כאן לאתר האינטרנט. 
 

רוצים להזמין מקום לינה באיזור?

מוזמנים להיכנס בקישור הזה ישירות לאתר בוקינג לחפש מקום פנוי בתאריכים של הטיול שלכם

Booking.com

כיף לראות אותך שוב!

תודה שאתה חלק מיםבעולם! אם כבר רכשת את מסלול הטיול שלנו אתה מוזמן להכנס לתכנית הטיול שלנו –

התוכן המבוקש חשוף למשתמשים אשר רכשו את מסלול הטיול הקלאסי

100 מקומות לינה

רוצים לקבל גישה לקובץ הסודי שלנו עם המלצות של 100 מקומות לינה ברחבי דרום אפריקה?

מוזמנים להיכנס לקישור ממש כאן ולהוריד את הקובץ אליכם למחשב או לנייד