יום טיול מס’ 1

יום מספר 1 - יוצאים לדרך!

היום הראשון שלכם בדרום אפריקה!

לפניכם יום קצת קשוח של הרבה טיסות ומעברים.

תגיעו עם מצב רוח טוב והרבה סבלנות,

מבטיחים שמכאן זה רק הולך ומשתפר…

 

מה בתוכנית?

  • טיסה מישראל לדרום אפריקה
  • נחיתה ביוהנסבורג

  • השכרת רכב

  • ארוחת ערב במרכז Sandton

  • לינה בעיר

כיכר נלסון מנדלה, יוהנסבורג
כיכר נלסון מנדלה, יוהנסבורג

איפה קמים בבוקר?

בבית שלכם בישראל

איפה הולכים לישון בערב?

יוהנסבורג

באופן כללי

היום הראשון הוא יום של טיסה, הגעה והתאקלמות.

הטיסה לדרום אפריקה ארוכה ומתישה. אבל היתרון הגדול – אין הפרשי שעות ולכן אין ג’ט לג.

ישנן ארבע חברות תעופה אשר מפעילות טיסות בין תל אביב ליוהנסבורג: אל על, טורקיש איירליינס, אתיופיאן איירליינס והאמירויות.

הקפידו לבדוק מראש את הנחיות הכניסה למדינה המשתנות מעת לעת ותדאגו להזמין טיסה ממקור מהימן שידאג לכם ולצרכים שלכם.

 

jj

טיסה

טיסה מישראל לדרום אפריקה, נחיתה ביוהנסבורג.

e

השכרת רכב

כשאתם מגיעים לשדה התעופה ביוהנסבורג, הדבר הראשון שאתם צריכים לעשות הוא להגיע לדלפקים של השכרת הרכב, ולאסוף את הרכב השכור שלכם לטיול.
שימו לב – את הרכב השכור כדאי לכם להזמין מראש, טרם הטיסה לדרום אפריקה.

הרכב הראשון ישמש אתכם עבור ימים 1-8 של הטיול. לאחר מכן תחזירו את הרכב, תקחו טיסת פנים, שאחריה תשכירו רכב חדש. 

שאלה שחוזרת על עצמה הרבה – אין צורך ברכב שטח או רכב 4X4 בעבור הנסיעה במסלול או בפארק קרוגר – רכב פרטי יספיק לכם, רק תוודאו שיש מקום למטען שהבאתם אתכם. 

jj

נסיעה למלון

מהשדה תסעו למקום הלינה שבחרתם ללילה הראשון, תעשו צ’ק אין ותתרווחו – עברה עליכם דרך ארוכה והחל ממחר בבוקר מתחילה הרפתקאה משוגעת.

jj

ארוחת ערב

ממליצים לכם לנסוע למרכז הקניות Sandton city – זה מרכז קניות גדול, יוקרתי ומרכזי.

יוהנסבורג נחשבת לעיר שאינה בטוחה ועל כן אנחנו לא ממליצים להסתובב ברגל (גם אם מקום הלינה שלכם קרוב), אלא לנסוע עם הרכב, או לקחת מונית או להזמין נסיעה באפליקצית Uber על מנת להגיע בבטחה היישר לפתח של מרכז הקניות.

(ובאופן כללי – אם עדיין לא הורדתם את אפליקציית Uber – זה מאוד מומלץ – היא תוכל לסייע לכם מאוד להתנייד במהלך הטיול שלכם בדרום אפריקה)
ברחבה המרכזית, שנקראת Nelson Mandela Square יש כמה מסעדות ובתי קפה מצויינים, ותוכלו להנות מאווירה נעימה, סביבה בטוחה ואוכל טעים מאוד.

מה המסעדות המומלצות עלינו במרכז הקניות?
כאמור, יש היצע רחב של מסעדות במרכז הקניות, ואתם מוזמנים לבחור את המסעדה המועדפת עליכם.
לנוחיותכם, מצרפים קישור ישיר לפירוט של כל המסעדות שניתן למצוא ברחבה:
https://nelsonmandelasquare.co.za/shop-list/?category=dining-out

עם זאת, אנחנו מצרפים כאן כמה מההמלצות החביבות עלינו, על מנת לסייע לכם ללכת על בטוח.

  • Tasha’s cafe – אם אתם מעדיפים אווירה של בית קפה עם אוכל טעים ואיכותי ומגוון מאוד רחב, זו בחירה מצויינת! זו רשת של מסעדות ברחבי דרום אפריקה שמציעה מנות טעימות ומשביעות. המיקום מצוין, השירות אדיב, ואנחנו בטוחים שתהיה לכם חוויה קלילה ונעימה.
    https://www.tashascafe.com/
  • The Butcher Shop & Grill – אם אתם רוצים להתחיל להנות מהשפע הקולינרי שיש לדרום אפריקה להציע לכם ואתם חובבי בשר, זו ללא ספק הבחירה המתאימה עבורכם. זו מסעדה ברמה גבוהה (וגם לא זולה) אם היצע מדהים של מנות שכל אחת מהן יותר טעימה מהשניה, בדגש על חובבי הבשרים והקרניבורים שביניכם. למסעדה יש גם סניף מצוין בקייפטאון שאנחנו מאוד אוהבים, אבל הסניף הזה איכותי, טעים ועם שירות מעולה.
    https://www.thebutchershop.co.za/
  • Pappas on the square – מסעדה יוונית מצויינת עם תפריט ממש מגוון וטעים ואחלה מחירים. מומלצת מאוד למי שרוצים אווירה מזרח תיכונית למרות שהגיעו לאפריקה.
    https://pappasrestaurant.co.za/
  • TANG – אם אתם מחובבי הסגנון האסיאתי, ואתם רוצים להנות מאחת המסעדות האסיאתית ברמה הגבוהה ביותר שתמצאו בדרום אפריקה – זו הבחירה בשבילכם. מוזמנים להיכנס לקישור ולהציץ בתפריט שלהם בשביל להבין שזה מקום שווה ביותר.
    https://tanghospitality.com/

אחרי שנהניתם מארוחת ערב ברמה גבוהה (קחו בחשבון, בימים הבאים ההיצע הקולינרי לא יהיה מדהים כמו בערב הזה), הזמינו מונית או אובר, וסעו בחזרה למקום הלינה שלכם. חשוב שתלכו לישון ותצברו כוחות אחרי היום המתיש שעבר עליכם, על מנת שתוכלו מחר לצאת לדרך רעננים ומרוכזים לנהיגה ארוכה.

מקומות לינה מומלצים

יש המון מקומות לינה מומלצים ביוהנסבורג, מצרפים לכם כמה מתוך ההמלצות המועדפות עלינו. ניסינו להכניס כאן תמהיל בין מלונות גדולים, לבין מלונות בוטיק מעוצבים היטב, לבין מקומות לינה יותר קטנים וביתיים, על מנת שכל מטייל יוכל למצוא כאן את המקום המתאים ביותר עבורו ולסגנון הטיול שלו.

  • SEVEN Villa Hotel & Spa – מלון מהמם בשכונה בטוחה, לא רחוק ממרכז סנדטון. במלון תוכלו למצוא מסעדה, חניה פרטית ללא תשלום, ספא בריכת שחייה חיצונית ומרכז כושר. המקום מעוצב מהמם לטעמנו (תיכנסו ותראו את התמונות) ויש לו ציון 8.8 בבוקינג. העלות מתחילה מ-350 ₪ ללילה לחדר זוגי.
    להזמנה ישירה לחצו כאן

  • The Maslow Hotel Sandton – המלון ממוקם ברובע העסקים המרכזי של סנדטון, במרחק של 10 דקות הליכה מכיכר נלסון מנדלה ומקניון סנדטון סיטי. הוא מציע יחידות אירוח מפוארות עם אינטרנט אלחוטי חינם ובריכת שחייה.
    כל יחידות האירוח במלון מעוצבות עם שטיחים מקיר לקיר, מרוהטות בצבעים חמים. כל סוויטה מציעה נוף פנורמי לעיר וכוללת סלון וחדר רחצה פרטי.
    ספא האפריולוגיה שבאתר מציע מוצרים וטיפולים טבעיים, הוליסטיים וידידותיים לסביבה.
    תוכלו לסעוד ב-The Lacuna Bistro, שם מוגשת ארוחת בוקר בנוסף לארוחות הצהריים והערב, עם מגוון של מאכלי ים ויין דרום אפריקאי. אם אתם רוצים מלון מפנק שלא תצטרכו לצאת ממנו בזמן השהייה שלכם ביוהנסבורג – זו בחירה מצויינת. הציון בבוקינג הוא 8.4 והעלות ללילה מתחילה מ-350 ₪ לחדר זוגי.
    להזמנה ישירה לחצו כאן

  • Claires of Sandton Luxury Guest House – מקום לינה ממש חמוד ביוהנסבורג שנשארנו בו כמה פעמים, שכונה בטוחה, צוות מקסים, חדרים מרווחים ונקיים וארוחת בוקר נחמדה, מרחק נסיעת מונית מהקניון וממרכז הקניות והבילוי של העיר. בניגוד להמלצות הקודמות, זה ממש לא מלון, אלא בית הארחה קטן עם שתי קומות שבכל אחת 4 חדרים, בנויים סביב לחצר מרכזית. יש כאן אווירה ביתית ונעימה. הציון בבוקינג הוא 9.2 והעלות ללילה מתחילה מ-200 ₪ לחדר זוגי.
    להזמנה ישירה לחצו כאן

  • Fairlawns Boutique Hotel & Spa מלון בוטיק עטור פרסים, הממוקם בפרבר שלו של סנדטון. במלון תוכלו למצוא ספא מהמם, מסעדה מצוינת וסוויטות ברמה עולמית. העיצוב של כל סוויטה מפואר ויוקרתי ויש כאן המון מחשבה והשקעה בכל פרט קטן. בכל יחידה יש פינות ישיבה, חלונות גדולים וחדר רחצה מפואר שיוצרים תחושה מלכותית ומיוחדת.
    העלות כאן מתחילה מ-650 ₪ ללילה וזה מקום להגיע אליו לערב של פינוק, לפני שיוצאים למסע.
    להזמנה ישירה לחצו כאן

  • Thaba Eco Hotel – אם אתם ממש מעדיפים לא להיכנס לעיר, ולהעביר את כל הטיול שלכם קרוב לטבע, הוספנו כאן המלצה על המלון המדהים והאקולוגי הזה, שנמצא במרחק נסיעה ממרכז העיר, אבל הוא בטוח ונעים, ומהווה בחירה מצויינת ללילה הראשון של הטיול שלכם – תרגישו באפריקה על אמת! המלון נמצא בלב שמורת הטבע קליפריברסברג והוא מציע סוויטות אלגנטיות ומגוון מתקנים מפנקים: בריכת שחייה, ספא ומתקני אירועים וכנסים. בחירה מעולה למי שמעדיף חוויה אפריקאית מלאה.
    העלות כאן מתחילה מ-350 ₪ ללילה בחדר זוגי והציון בבוקינג הוא 8.9.
    להזמנה ישירה לחצו כאן

רוצים להזמין מקום לינה באיזור?

מוזמנים להיכנס בקישור הזה ישירות לאתר בוקינג לחפש מקום פנוי בתאריכים של הטיול שלכם

Booking.com

כיף לראות אותך שוב!

תודה שאתה חלק מיםבעולם! אם כבר רכשת את מסלול הטיול שלנו אתה מוזמן להכנס לתכנית הטיול שלנו –

התוכן המבוקש חשוף למשתמשים אשר רכשו את מסלול הטיול הקלאסי

100 מקומות לינה

רוצים לקבל גישה לקובץ הסודי שלנו עם המלצות של 100 מקומות לינה ברחבי דרום אפריקה?

מוזמנים להיכנס לקישור ממש כאן ולהוריד את הקובץ אליכם למחשב או לנייד