יום טיול מספר 9

יום מספר 9 - יום של כיף בעיירת הגולשים ג'פריז ביי

יום רגוע להתחיל איתו את המסע שלכם בדרך הגנים

מה מתוכנן לנו במהלך היום?

  • גולשי הגלים – מוזמנים לנצל את היום לגלישה
  • אם יש יום נעים – אפשר ללכת לים – זה אחד המקומות בהם המים הכי פחות קרים לאורך דרך הגנים
  • מתחילים את היום במסלול טיול באיזור ג’פריס ביי
  • בהמשך היום – אפשרות לפעילות ספורט אתגרית
  • ארוחת ערב ולינה בג’פריז ביי
ג'פריס ביי, דרך הגנים, דרום אפריקה

איפה קמים בבוקר?

ג'פריז ביי

איפה הולכים לישון בערב?

גפריז ביי

jj

ארוחת בוקר

במלון בו ישנתם או בבית הקפה Tasty table על חוף הים של ג’פריז.

jj

פעילות בוקר

את הבוקר הראשון בג’פריז נבלה במסלול הליכה קליל, או לחלופין, בבוקר רגוע על חוף הים. כמובן שהגולשים מביניכם, יחזיקו אצבעות שהתנאים טובים ומתאימים ותוכלו לנצל את היום לגלישת גלים באחת הנקודות המפורסמות בעיירה.

מסלולי טיול מומלצים באיזור Jeffreys Bay

  • Kabeljous Estuary and Nature Reserve  – שמורת טבע קטנה עם חוף רחצה יפהפה שמהווה נקודה מצויינת לדיג ולצפייה בציפורים. מסלול הליכה קליל של 2.5 ק”מ הוא הקלאסיקה המקומית, אך לחובבי ההליכה יש גם מסלולים מעט יותר ארוכים של 7-10 ק”מ. המסלולים מסומנים היטב וכוללים איזורים מסודרים לפיקניקים לאורכם.
  • The Noorsekloof Nature Reserve – היא בית למסלול הליכה באורך 3 ק”מ לאורך נחל מקסים שזורם בשמורה, לצידו תוכלו לראות מגוון חיות שמגיעות לשתות, כולל איילים ממגוון סוגים.
  • Seekoei River Estuary – שמורת טבע יפהפייה שמיועדת בעיקר לצפייה בציפורים ומכילה מספר מסלולי הליכה קלילים ויפים.
ג'פריס ביי, דרך הגנים, דרום אפריקה
jj

ארוחת צהריים

מסעדות מומלצות בג’פריז ביי:

  • Die Walskipper restaurant – מסעדת דגים ופירות ים שנמצאת ממש על חוף הים, הבישול נעשה על אש פתוחה, בין אם על מדורה, גריל או תנור ענק. המנות נדיבות, לחמים ומאפים מקומיים נאפים כאן באופן יומיומי, היין המקומי הטעים מוגש בדליים גדולים וביקור במסעדה הזו ייצר אווירה מיוחדת שתזכרו לעוד הרבה זמן. לחצו כאן לאתר האינטרנט.
  • De Viswijf – מסעדה משפחתית סמוכה לחוף הרחצה של ג’פריז, עם אופציה להשקיף על הגולשים בזמן שאתם אוכלים צהריים. המסעדה מציעה מגוון מנות של דגים ופירות ים, לצד מנות קלאסיות דרום אפריקאיות ותפריט יין עשיר ומגוון.
    לחצו כאן לאתר האינטרנט.
  • Tasty table – בית קפה מקומי קטן ומתוק, מסוג המקומות האהובים עלינו במיוחד, עם מגוון רחב של מנות קלילות וטריות – סלטים, כריכים ומאפים, לצד מגוון רחב של שייקים וקינוחים. הגענו לכאן בעקבות המלצה של חברה אהובה במיוחד, שטוענת שעוגת הגזר שלהם היא המוצלחת ביותר בעולם(!) ועם סופרלטיבים כאלה, לא היה סיכוי שנפספס את ההזדמנות להגיע לכאן.
    לחצו כאן לאתר האינטרנט.
  • The Mexican – אוכל מקסיקני הוא מהמטבחים האהובים עלינו ביותר, גם בעקבות ביקורים רבים במקסיקו עצמה, אבל גם בעקבות שהיות ארוכות בחוף המערבי של ארה”ב, כך שאנחנו גם אוהבים את ההרכבים הקלאסיים של מקסיקו, אבל גם את הגירסאות האמריקאיות המושחתות – מלאות בגבינה מותכת, גבינת שמנת ואבוקדו נוטף ומטפטף מתוך הטורטיות שלנו. המסעדה הזו, שממוקמת בקומה שניה על הרחוב המרכזי של ג’פריז, מציעה מגוון עשיר של מנות מקסיקניות בסגנון אמריקאי לצד בר ענק של קוקטיילים, כולל מרגריטות קפואות ושאר משקאות ברד אלכוהוליים מושחתים. זה לגמרי מסוג המקומות החביבים עלינו, אז אם גם אתם מחובבי הז’אנר, ממליצים לכם לקפוץ לכאן לארוחת ערב, לגוון את חווית המזון הסטנדרטית של מסעדות בדרום אפריקה.
    לאתר האינטרנט לחצו כאן.

פעילות אחר הצהריים

אטרקציות מיוחדות ששווה להכיר ב- Jeffreys Bay

  • גלישת גלים – ג’פריז נחשבת לאחד מ-10 עיירות הגלישה המובילות בעולם. לאורך החוף, יש כמה סוגי גלים מיוחדים, כולל צינורות שניתן לגלוש דרכם והעיירה היא גן עדן לחובבי גלישת גלים. אם הגעתם לכאן, שווה לכם לעבור באחת מחנויות השכרת הציוד ולברר על הספוט המתאים עבורכם ביותר, בהתאם לתנאים ואם מעולם לא גלשתם ואתם רוצים להתנסות, גשו ותאמו לעצמכם שיעור גלישה פרטי או קבוצתי – מדובר בחוויה רטובה ומרגשת, שכנראה תזכרו לעוד זמן רב. (המלצות לבתי ספר מקומיים לגלישה: Wavecrest Surf School )
  • ספורט ימי – פרט לגלישת גלים תוכלו להנות בג’פריס גם מצלילה, שחייה, שנורקלים, טיולי סירה, דיג, הפלגות, חתירה בקאנו, סאפ – כל מה שתרצו לעשות במים – תוכלו לעשות בג’פריז! דברו עם כל אחד מהספקים המקומיים ותבחרו את הפעילות המתאימה עבורכם ביותר, בהתאם לניסיון, תנאי הים ומידת הכושר שלכם.
  • ספורט אתגרי – טיול אופניים בהרים, רכיבה על סוסים, מגרשי גולף, שיט בנהר, רכיבה על טרקטורונים – ג’פריז מציעה היצע רחב של אפשרויות לחובבי הבילויים בחיק הטבע, על כל מגוון סוגי הספורט השונים.
  • חנויות גלישה – ג’פריז מפורסמת כעיירת גולשים ויש בה חנויות מפעל של כמה מהברנדים הכי נחשבים של לבוש לגולשים. בעבר המחירים היו סופר זולים, היום הכל קצת יותר תיירותי – והמחירים בהתאם, אבל עדיין אם אתם אוהבים לבוש של בילבונג וריפ קורל, תמצאו כאן פריטים מהממים במחירים הרבה יותר שווים ביחס לישראל.
  • African Dawn wildlife sanctuary – מקלט שיקום של ציפורים ובעלי חיים, בדגש על חתולים, אך המקום כולל מעל 200 סוגי בע”ח שונים. המקלט נמצא בדרך בין PE לג’פריז והוא מתאים במיוחד לילדים בכל הגילאים שרוצים לחוות מקרוב מפגש עם בע”ח אפריקאים מסוגים שונים.
  • מצנחי רחיפה – מספר ספקים מוציאים אפשרויות למצנחי רחיפה מעל חופי ג’פריז, חלקם מתמחים בצניחת טנדם – צניחה זוגית יחד עם מדריך מנוסה. מדובר על פעילות מרגשת, אקסטרימית ושוברת שגרה. אם יהיה לכם מזל, אולי תזכו לראות דולפינים ולוויתנים עוברים במים ממש מתחתיכם.
  • מוזיאון הגלישה – The Surf Museum – מוזיאון קטן, ולא מאוד מרשים, אך לחובבי גלישת הגלים, הביקור כאן יהיה מאוד מעניין. J-Bay היא יעד עולמי מוביל לחובבי הגלישה, ויש לא מעט אירועי ותחרויות גלישה גלובליים שמתקיימים כאן מדי שנה. במוזיאון תוכלו למצוא הוכרה לגולשים המקומיים, והרבה תמונות, מזכרות וסרטונים של סשנים מדהימים שיתנו לכם השראה, מיד לפני שתצאו לספוטים המפורסמים באיזור.
  • מוזיאון הצדפים – מוזיאון שמכיל אוסף ענק של צדפים אופייניים לדרום אפריקה, לצד תצוגות של צדפים מאיזורים אחרים בעולם, בילוי חביב למי שממש ממש אוהב צדפים. המוזיאון מציג מעל 600 סוגי צדפים שונים בתצוגות קבועות ומתחלפות לפי נושאים, איזורים גיאוגרפיים ועונות השנה.
jj

ארוחת ערב

אנא ראו את ההמלצות שלנו למסעדות לג’פריז ביי בפירוט של ארוחת הצהריים

מקומות לינה מומלצים

באותו מקום הלינה בו בחרתם לישון בלילה הקודם

רוצים להזמין מקום לינה באיזור?

מוזמנים להיכנס בקישור הזה ישירות לאתר בוקינג לחפש מקום פנוי בתאריכים של הטיול שלכם

Booking.com

כיף לראות אותך שוב!

תודה שאתה חלק מיםבעולם! אם כבר רכשת את מסלול הטיול שלנו אתה מוזמן להכנס לתכנית הטיול שלנו –

התוכן המבוקש חשוף למשתמשים אשר רכשו את מסלול הטיול הקלאסי

100 מקומות לינה

רוצים לקבל גישה לקובץ הסודי שלנו עם המלצות של 100 מקומות לינה ברחבי דרום אפריקה?

מוזמנים להיכנס לקישור ממש כאן ולהוריד את הקובץ אליכם למחשב או לנייד