מקומות לינה דרך הגנים

מקומות לינה בדרך הגנים

בדרום אפריקה ניתן למצוא היצע רחב של מקומות לינה, ברמות פינוק ותקציב שונות. לאורך דרך הגנים, לכל עיירה יש אופי מיוחד, שמגיע עם מקומות לינה שונים ומגוונים. גם בין העיירות לאורך החוף, ניתן למצוא מקומות מאוד מיוחדים. על מנת לעשות את החיים של המטיילים קלים ונוחים ככל שניתן, אנחנו מרכזים כאן פוסט עם מקומות לינה מומלצים לאורך דרך הגנים, ממזרח למערב. מוכנים?

בחירת מקומות לינה בדרך הגנים

דרך הגנים הינה אחד האיזורים המתויירים ביותר ברחבי דרום אפריקה. מליוני תיירים מגיעים מדי שנה מרחבי אפריקה והעולם, ליהנות מהאיזור הקסום הזה. לכל עיירה לאורך דרך הגנים אופי ייחודי, ומאפיינים טבע מדהימים. ברחבי דרך הגנים חופי ים פראיים, נהרות, אגמים, מפלים, לשונות יבשה החודרות לתוך האוקיינוס ושאר מאפייני נוף שהופכים את האיזור לאייקוני ויפהפה. באיזור דרך הגנים שפע של בעלי חיים, באוויר, בים וביבשה, חוות יין להתארח בהן, מסעדות, שווקי איכרים ואינספור מקומות שישמחו לארח אתכם. 

בתוך חווית הטיול בדרום אפריקה, למקומות הלינה יש השפעה מכרעת על החוויה שלכם. תוכלו לבחור כאן מגוון רחב של מקומות לינה ייחודיים. בין היתר, נמליץ לכם כאן על כיפה שקופה, הממוקמת על דק עץ פרטי בלב העצים עם נוף מדהים של האוקיינוס, מלון שהוא למעשה תחנת כוח עתיקה ששומרה והפכה למלון בוטיק, בקתות עץ פשוטות קו ראשון לים, חוות בנות 400 שנה שמציעות חדרי חווה ישנים ששופצו ללינת בוטיק ועוד המון מקומות מיוחדים. 

בחלק הראשון של הפוסט שלפניכם, סקרנו מספר מקומות לינה לאורך דרך הגנים בדגש על פורט אליזבת, ג’פריז ביי, סטורמס ריבר (ציציקמה) ופלטנברג ביי.

בחלק השני של הפוסט, פירטנו על מקומות לינה מומלצים בחלק המערבי של דרך הגנים בדגש על נייזנה, ווילדרנס, מאסל ביי ועוד. 

בנוסף, יש לנו קובץ ובו המלצות על 100 מקומות לינה מומלצים ברחבי דרום אפריקה, חלקם בדרך הגנים, אבל ממש לא רק. אתם מוזמנים להוריד אותו ללא עלות למייל שלכם. 

לאילו דגשים לשים לב בהזמנת מקומות לינה?

כשמזמינים מקומות לינה בדרום אפריקה, יש כמה דגשים חשובים שכדאי לשים אליהם לב, מעבר לטיפים הרגילים שאתם מכירים ממקומות אחרים בעולם. 

  1. שימו לב למיקום של מקום הלינה – בדרום אפריקה מאוד חשוב ללון בשכונות טובות ובאיזורים מרכזים ותיירותיים. ללון בקרבת תיירים נוספים יקנה לכם תחושת ביטחון. כמו כן, קירבה יחסית לאיזור של מסעדות ובילוי, יאפשר לכם לצאת בערב בעיירות השונות ברחבי דרך הגנים.
  2. ביטחון אישי וחניה – אם אתם לנים באיזורים פחות בטוחים, כדאי לשים לב שיש אמצעי אבטחה או שמירה על הנכס שתאפשר לכם להרגיש בנוח ולישון טוב בלילה. באופן כללי, תוכלו להשאיר ציוד ברכב רק במקומות מאובטחים היטב ועל כן כדאי לשים לב שיש חניה שמוצעת על ידי הנכס. 
  3. האם אתם זקוקים למטבח? במידה ואתם מטיילים עם מצרכי מזון, שימו לב שיש מקרר או מטבחון מאובזר, שיאפשר לכם לאחסן את המצרכים שלכם בצורה נוחה במהלך השהות שלכם. 
  4. הזמנה מראש – מרבית מקומות הלינה בדרא”פ דורשים תשלום מראש, אל לכם להילחץ, זה הסטנדרט המקומי. כל עוד אתם שלמים עם הבחירה שלכם במקום הלינה, דעו שתשלום מראש הוא מאוד מקובל. 
  5. גנרטור והיערכות להפסקות חשמל – בדרום אפריקה אתם עשוים למצוא את עצמכם ללא חשמל במשך שעות רבות לאורך היממה (נכון לאוגוסט 2023, במרבית האיזורים יש 8 שעות ביממה ללא חשמל). כשאתם מבצעים הזמנה בבוקינג, כדאי לכם לשים לב האם בנכס שאתם בוחרים יש אמצעים כגון גנרטור שיאפשרו לכם להנות מחשמל גם בשעות שבו המערכת הכללית לא פעילה. 

מקומות לינה באיזור פורט אליזבת

פורט אליזבת היא הנקודה המזרחית ביותר בדרך הגנים. זו עיר לא הכי נעימה, ועדיף להימנע מהמרכז שלה ומהשכונות שסביבה. עם זאת, מטיילים רבים מגיעים לכאן ללילה הראשון שלהם או האחרון שלהם לפני או אחרי הטיסה. אם אתם בסוף או בתחילת הטיול שלכם לאורך דרך הגנים, כנראה שאתם צריכים מקום לינה בפורט אליזבת. 

לכן, מצרפים לכם כאן חמש המלצות על מקומות לינה מומלצים בפורט אליזבת. אם אתם רוצים מקומות לינה נוספים, או מידע כללי על העיר, מוזמנים לפוסט שכתבנו על פורט אליזבת ופארק הפילים אדו. 

אחד המלונות השווים ביותר שאפשר למצוא בפורט אליזבת. מדובר על מלון בוטיק מפנק ויוקרתי, שכולל גם ספא ומרכז כנסים.

העיצוב מקסים ומודרני, החדרים מאוד נעימים ומרווחים ויש כאן שירות מצוין.

הציון בבוקינג הוא 9.6 והמחיר מתחיל ב-500 ש”ח ללילה לחדר זוגי.

המחיר גבוה ביחס לדרא”פ אבל סביר בהחלט למטיילים ישראלים שרוצים מקום בטוח נעים ונקי ללילה הראשון של הטיול שלהם, אחרי טיסה ארוכה. 

קישור להזמנה ישירה באתר בוקינג: לחצו כאן. 

לודג’ ממש מהמם עם עיצוב ייחודי מלא באלמנטים דרום אפריקאים ואווירה מאוד מיוחדת. המלון נמצא על חוף הים והנוף ממנו מהמם. 

המלון נמצא מרחק נסיעה קצרה משדה התעופה של פורט אליזבת. 

המתחם המשותף כולל בריכת שחיה חיצונית והעיצוב קצת מזכיר ריהאד מרוקאי כשכל החדרים פונים אל גינה פנימית משותפת. 

במתחם יש גם מסעדה ובר פתוחים להזמנות, וניתן להזמין ארוחת בוקר במחיר של 155 ראנד לאדם. 
מחיר הלינה מתחיל מ-800 ראנד  ללילה לחדר זוגי (קצת פחות מ-180 ש”ח, תלוי בעונה).

תזמינו מקום מראש – המקומות כאן נחטפים מוקדם, כי התמורה לכסף שלכם ממש שווה. 

קישור להזמנה ישירה באתר בוקינג: לחצו כאן

מלון מקסים, לא רחוק משדה התעופה של פורט אליזבת. יש מגוון רחב של חדרים, כך שתוכלו לבחור את האפשרות המתאימה עבורכם מבחינת תקציב והנוף שתראו מהמרפסת.

במלון יש בריכת שחיה חיצונית שפתוחה לרשות האורחים.

בנוסף, במלון יש שלוש מסעדות, מה שהופך את החיים שלכם למאוד נוים וקלים בפורט אליזבת, שהיא עיר שלא נעים להסתובב בה בערב – תוכלו לאכול ולנוח בלי לצאת מפתח המלון. 
המחיר לזוג מתחיל מ-2,000 ראנד ללילה (בערך 400 ש”ח ללילה, תלוי בעונה).

קישור להזמנה ישירה באתר בוקינג: לחצו כאן

מקום אירוח על חוף הים בפורט אליזבת. המקום מציע חדרים מרווחים עם פטיו פרטי, ומוקף בגנים עם בריכת שחייה. 

יש כאן מגוון חדרים בעיצוב קי ונעים ותהיה לכם כאן נחיתה רגועה לדרום אפריקה.

מחיר הלינה מתחיל ב-1,300 ראנד ללילה לחדר זוגי (בערך 260 ש”ח), וכולל ברוב עונות השנה גם ארוחת בוקר.

קישור להזמנה ישירה באתר בוקינג: לחצו כאן

אם אתם פחות אוהבים מלונות גדולים, ומעדיפים מקום לינה קטן ונעים, עם יחס אישי, בית קרסלוגי הוא בחירה מצויינת עבורכם.

תוכלו למצוא כאן 8 חדרים נעימים, סביב לבירכת שחיה חיצונית משותפת.

את ארוחת הבוקר מכין הצוות של בית האירוח בסלון המרכזי.

ישמחו להמליץ לכם כאן על פעילויות בסביבה ויתנו לכם הרגשה של אירוח אצל קרובי משפחה בחו”ל.

מחיר הלינה מתחיל ב-1,300 ראנד ללילה לחדר זוגי (בערך 260 ש”ח), וכולל גם ארוחת בוקר.

קישור להזמנה ישירה באתר בוקינג: לחצו כאן

איזון בית עבודה, נוף מדהים של ים, החוף הפראי, דרום אפריקה, אוקיינוס
עם כזה נוף... החיים נראים יותר טוב, ואיזון בית עבודה הוא חלום שמתגשם

מתכננים טיול לדרום אפריקה?
אנחנו כאן בשבילכם!

המסלול הדיגיטלי של יםבעולם לדרום אפריקה, מאפשר לכם לחסוך שעות של מחקר, ולקבל באופן מיידי מסלול טיול מלא בדרום אפריקה, כולל כל ההמלצות שלנו – מקומות לינה, מסעדות (וגם יקבים, ברים, שווקים וכו’), אטרקציות, נקודות תצפית, חופים ועוד.  

תוך 5 דקות, כל ההמלצות הכי שוות שלנו יופיעו על גבי מסך הטלפון שלכם.
חסכו מאות שעות של עבודה, מחקר ותכנון, והצטרפו ללקוחות המרוצים שכבר מטיילים איתנו בדרום אפריקה.

מקומות לינה באיזור ג'פריז ביי

התחנה הראשונה של מטיילים רבים לאורך דרך הגנים היא ג’פריז ביי – עיירת הגולשים האולטימטיבית. יש הרבה מה לספר על ג’פריז, ויש שיקולים בעד או נגד לעצור בה לאורך דרך הגנים. עוד נכתוב פוסט נפרד על ג’פריז, אבל בינתיים – כמה המלצות על לינה לטובת מי שבוחר להעביר כאן לילה או מספר לילות לאורך הדרך. 

מלון בוטיק מהמם והטוב ביותר מבחינת הרמה והאיכות באיזור של ג’פריז ביי.

החסרון – המלון לא ממוקם בתוך ג’פריז ביי עצמה, אלא מרחק של 20 דקות נסיעה מלב העיירה.
עם זאת – זה מספיק קרוב כדי לנסוע הלוך ושוב בלי בעיה, וגם – המקום כל כך יפה שלא תרצו לצאת ממנו לעולם. 

המלון כולל בריכת שחייה חיצונית ונוף לים. במלון יש טרסת שמש מהממת שצמודה לבר, ויש מסעדה שפתוחה לשלוש ארוחות ביום, בכפוף לבקשת האורחים. 

יש מגוון פעילויות שניתן לצאת אליהן מהמלון: השכרת אופניים, רכיבה על סוסים, פיקניקים ואפילו טיולי ציד או דיג.

הציון של המלון בבוקינג הוא 9.5.

העלות מתחילה מ-1,500 ראנד ללילה לחדר זוגי. 

קישור להזמנה ישירה באתר בוקינג: לחצו כאן. 

אתם גולשים? אם כן, המלון הזה הוא המומלץ ביותר, כי הוא יושב על אחד הפיקים הכי שווים של גולשים בג’פריז ביי, שהיא עיירת הגלישה השווה ביותר בדרום אפריקה. 

מעבר למיקום המצוין, מדובר עם מקום לינה פשוט, נעים ונקי. מגוון החדרים רחב ותוכלו למצוא כאן אפשרות של חדרים מרווחים עם מרפסת עם נוף לים או חדרים קטנים ופשוטים יותר. 

יש איזור משותף לכלל האורחים בבית, וארוחת בוקר שמוגשת מדי יום.

הציון בבוקינג הוא 9.5 והעלות מתחילה מ-1,500 ראנד ללילה לחדר זוגי. 

קישור להזמנה ישירה באתר בוקינג: לחצו כאן

מקום לינה קטן וחמוד. בוילה פרטי של משפחה דרום אפריקאית נחמדה, יש שתי יחידות להשכרה. יחידה אחת כוללת שני חדרי שינה, מקלחת שירותים וסלון גדול. יש יחידה קטנה נוספת שמתאימה לזוג. 

בבית יש חניה עם שלט ויד בריכת שחיה חיצונית מקסימה העומדת לרשותכם. מדובר על מקום פשוט וזול, אבל נקי ונעים שאנחנו אוהבים להתארח בו בג’פריז ביי. 
המחיר מתחיל ב-850 ראנד לכל אחת מהיחידות.  

קישור להזמנה ישירה באתר בוקינג: לחצו כאן

אם ספארי זה הקטע שלכם, ואתם רוצים בדרום אפריקה לחוות כמה שיותר ממנו – זה מקום הלינה האולטימטיבי עבורכם. 

מרחק 10 ק”מ בלבד מלב העיירה ג’פריז ביי, תוכלו למצוא שמורת טבע קטנה ומקסימה, עם כמה חיות ספארי צמחוניות שמסתובבות בה. 

החדרים נעימים, נקיים ומרווחים, יש ארוחות בוקר ברמה גבוהה יש גם בריכת שחיה חיצונית העומדת לרשות האורחים ולכל חדר יש מרפסת או יציאה לחצר. 

בנוסף, המקום מציע נסיעות ברכב פתוח בשמורה, והפסקות קפה או דרינקים בלב הטבע כשסביבכם יש חיות (בעיקר ג’ירפות, זברות ואנטילופות מסוגים שונים). חוויה מקסימה ומיוחדת, שמותאמת גם למטיילים עם ילדים.

הציון בבוקינג הוא 9.8 (אבל יש יחסית מעט חוות דעת, זה מקום אירוח חדש, אז חשוב לקחת זאת בחשבון) והעלות מתחילה מ-1,700 ראנד לזוג. 

קישור להזמנה ישירה באתר בוקינג: לחצו כאן

בריכת שחיה, דרך הגנים, דרום אפריקה

מקומות לינה באיזור סטורמס ריבר

סטורמס ריבר היא עיירה קטנה, שלווה ורגועה, שנמצאת מרחק 20 דקות נסיעה משמורת הטבע ציציקמה. בניגוד לרוב העיירות לאורך דרך הגנים, היא לא יושבת על הים, והנוף בה יותר של מרחבים ירוקים. לא קל למצוא בסטורמס ריבר מקומות לינה ברמה גבוהה וגם אין בה אפשרויות קולינריות מצויינות. למעשה, אם אתם מסתפקים בלינה פשוטה ורוצים להתמקד בטיולים – נמליץ לכם להזמין לינה בתוך שמורת הטבע ציציקמה עצמה. יש בקתות עץ פשוטות, ממש על קו המים, בתוך השמורה, שמתאימות לזוגות או למשפחות. אם אתם מחפשים לינה ברמה גבוהה יותר, יש כמה מקומות מקסימים שנמצאים מחוץ לעיירה סטורמס ריבר עצמה, מרחק רבע שעה נסיעה, נצרף כאן המלצות על שניים מהם שיצא לנו להתארח בהם. 

למידע נוסף על שמורת הטבע ציציקמה ועל איזור סטורמס ריבר, אתם מוזמנים לפוסט שכתבנו. 

Misty Mountain Reserve

מקום לינה מאוד נעים, שאנחנו אישית מאוד אוהבים. מרחק רבע שעה נסיעה מהעיירה סטורמס ריבר וחצי שעה נסיעה משמורת הטבע ציציקמה.

במתחם יש דשא גדול ומרכזי, על מנת לייצר הפרדה ומרווח בין הבקתות ותחושה של מרחב ופרטיות. מעבר לדשא, ניתן לראות את קו האופק של הים. 

במתחם המשותף, יש מסעדה ובר, שמציעים ארוחות בוקר כחלק מעלות הלינה, וניתן להזמין ארוחות צהריים וערב בתשלום. האוכל כאן לא מאוד מוצלח, אבל אין הרבה אפשרויות מוצלחות באיזור באופן כללי, ולכן תגיעו עם ציפיות נמוכות ולא תתאכזבו. 

בתוך המתחם תוכלו למצוא חווה קטנה עם תנינים (לא ברור למה, הם סוג של חיות מחמד) ויש קופים וטווסים שמסתובבים בחופשיות בין הבקתות. 

סוגי החדרים המיוחדים שתוכלו למצוא כאן:

תוכלו למצוא כאן שני סוגים של חדרי אירוח מאוד שונים.

  1. בקתות שקופות – במתחם יש שלוש בקתות שקופות – הראשונה בצורת דום (כיפה), השניה בצורת פירמידה והשלישית בצורת קוביה. הבקתות שקופות לחלוטין, ותוכלו לראות מהן את כל הכובים והשמים בזמן שאתם ישנים. זו חוויה סופר ייחודית שלא ניתן למצוא בהרבה מקומות בעולם. כל בקתה שקופה, בנויה על דק עץ עם נוף מדהים של הים ופרטיות מוחלטת. לכל בקתה יש “ערסל” מעל צמרות העצים עם נוף של ים, חדר רחצה פרטי ואפילו ג’קוזי. בחלקן יש מקלחות ובחלקן גם אמבטיה, והכל שקוף אבל פרטי ונעים. זו חווית לינה סופר ייחודית, שמתאימה בעיקר לזוגות שמחפשים הרפתקאה רומנטית בלתי נשכחת.
    מצרפים לכם כאן קישורים להזמנת לינה בבקתות המיוחדות (מומלץ!)
    להזמנת לינה בדום (כיפה) השקוף: לחצו כאן.
    להזמנת לינה בפירמידה השקופה: לחצו כאן. 
    להזמנת לינה בבקתה השקופה הקוביה: לחצו כאן.
  2. בקתות עץ – במתחם יש מגוון בקתות עץ חמודות. בבקתות יש חדר שינה, ויש חלל קטן עם לאונג’ ומטבחון. ניתן לבקש להוסיף מיטה נוספת לבקתות, אם אתם שלושה. יש גם בקתות גדולות יותר עם חדר שינה נוסף. לכל בקתה יש מקלחת ושירותים צמודים, ומרפסת פרטית עם נוף של הדשא הענק והים שנגלה מאחוריו. 
    להזמנת לינה בבקתות: לחצו כאן. 

הציון בבוקינג הוא 7.9 לבקתות הפשוטות אבל 9.3 לבקתות השקופות, במיוחד בזכות החוויה הסופר מיוחדת שתזכו אליה כאן, והמחירים משתנים בהתאם לעונה. שימו לב שבגלל שיש שלוש בקתות מיוחדות בלבד, הן לרוב מתמלאות לחלוטין, ושווה לעשות הזמנה מראש!

מלון דרך הגנים ציציקמה דרום אפריקה
הכיפה השקופה (The Dome) במתחם הקסום של Misty Mountain Reserve

מקום לינה מאוד מיוחד, מבודד בלב הטבע, מרחק חצי שעה נסיעה משמורת הטבע ציציקמה. הדבר המיוחד ביותר במקום הלינה הזה הוא המיקום שלו – ממש על הצוק, על שפת הנחל והמפל שנופלים ברעש כבד מהצוק שלמעלה, דרך המצוק שנשקף אליכם מחלון חדר השינה ונשפך אל הים, הכל ממש מול העיניים שלכם. 

כשתיכנסו למסעדה של המלון, פשוט תהיו המומים מהטבע המטורף שנמצא בחוץ.

מקום הלינה עצמו יחסית פשוט ואפילו קצת מיושן מבחינת עיצוב, הרבה צבעים כבדים, עץ ולבנים. 

ממליצים לכם מאוד, להשתדרג לאחת הבקתות, או לחדרים שכוללים נוף, מתוך האפשרויות שנמצאות בבוקינג, על מנת להנות מהחוויה האמיתית של המקום – שהוא הטבע שנמצא מחוץ לחלון. 

הציון בבוקינג הוא 9 והעלות מתחילה מ-3,000 ראנד ללילה לחדר זוגי. 

קישור להזמנה ישירה באתר בוקינג: לחצו כאן

נוף מהמם דרך הגנים דרום אפריקה, ציציקמה, סטורמס ריבר
הנוף המדהים ממסעדת המלון
נוף מהמם דרך הגנים דרום אפריקה, ציציקמה, סטורמס ריבר
פשוט עוצר נשימה

רוצים להזמין מקום לינה בדרך הגנים?

מוזמנים להיכנס בקישור הזה ישירות לאתר בוקינג לחפש מקום פנוי בתאריכים של הטיול שלכם

Booking.com

מקומות לינה באיזור פלטנברג ביי

האיזור המפנק ביותר לאורך דרך הגנים כולה, מבחינת היצע מקומות האירוח והרמה הקולינרית הוא ללא כל צל של ספק פלטנברג ביי. תוכלו למצוא כאן מקומות לינה ברמה מאוד גבוהה, ויש כאלו בשפע. עם נוף מדהים, שירות ברמה גבוהה ועיצוב מצויין. בגלל שהשפע כאן כה גדול, היה לנו ממש קשה לבחור, אבל אחרי דיונים רבים, מצרפים כאן המלצה על שלושת המקומות שנמצאים בראש הרשימה שלנו. 

ה-מקום האהוב עלינו ביותר לאורך דרך הגנים. למה? תגיעו לשם ותבינו מיד.

יש כאן אווירה קסומה. עיצוב עמוס בפרטים, אבל הכל בטוב טעם.

מליון דברים לא קשורים, שאיכשהו מתמזגים ויוצרים אחידות מאוד נעימה ואלגנטית. 

אתם מגיעים לכאן ומרגישים שנכנסתם לאגדה, לעולם קסום, כאילו יש פילטר על המקום כולו במציאות. דרך אגב – גם אם לא הזמנתם כאן לינה – שווה לכם להגיע לכאן לארוחת צהריים או ערב, רק כדי להתרשם מהיופי של המקום.

בנוסף לעיצוב הקסום, הנוף מכאן מדהים, השירות ברמה סופר גבוהה, ויש המון פינוקים שעומדים לרשות האורחים, כמו בריכת שחיה מהממת מול הנוף וקאנו עם גישה לאגם. 

הלודג’ הזה מורכב למעשה מ-16 בקתות נפרדות, לכל אחת מהן שטח פרטי ונוף מדהים, עם מרכז ובו מתחם משותף לכלל האורחים. 

צרפנו קצת תמונות בשביל לנסות להמחיש את החוויה, ותוכלו לראות עוד בקישור לבוקינג. 

הציון בבוקינג הוא 9.4 והעלות מתחילה מ-3,000 ראנד ללילה לחדר זוגי. 

קישור להזמנה ישירה באתר בוקינג: לחצו כאן

המלון שבחרנו עבור עצמנו בביקור האחרון שלנו בדרום אפריקה וספציפית בפלטנברג ביי, שהתגלה כמוצלח אפילו יותר מהצפוי. 

מדובר על מלון בוטיק, ברמת 5 כוכבים, שיושב בתוך מתחם פרטי סגור – שנקרא בכינוי המקומי “אחוזה” (estate). המלון נמצא בקצה של המתחם, ממש על הצוק, ויש ממנו נוף מדהים של כל פלטנברג ביי, הלגונה וחוף הים. קשה לנו להאמין שיש נקודת תצפית טובה מזו באיזור כולו.

במלון יש גלריית אומנות, מרכז כנסים, בריכת שחיה חיצונית מהממת מול הנוף ויש מסעדה מצויינת שפתוחה מהבוקר עד הערב. ארוחת הבוקר כלולה במחיר הלינה ומוגשת במסעדה. תכולו לבחור כל מנה שתרצו מתפריט ארוחות הבוקר המצוין. ניתן להזמין גם ארוחות צהרים וערב בתשלום, בהתאם לתפריט. לחובבי הכושר – במלון יש גם חדר כושר חיצוני העומד לרשות האורחים. 

הצוות של המלון מקסים, השירות כאן ברמה מאוד גבוהה, ולא הפסקנו לקבל פינוקים עד לחדר שלנו -יין, עוגה, מתוקים, מגבות מחוממות ובאמת, כל מה שרק אפשר לחלום עליו.

החדרים נקיים ונעימים, לכולם יש מרפסת פרטית עם נוף מדהים של העיירה והים.

המלון לא מאוד מותאם לילדים (אם כי התארחנו בו עם בת ה-4 שלנו והייתה לנו חוויה נהדרת).

הציון בבוקינג הוא 9 והעלות מתחילה מ-2,000 ראנד ללילה לחדר זוגי. 

קישור להזמנה ישירה באתר בוקינג: לחצו כאן

הוא נחשב למלון הטוב ביותר בעיירה – מלון פלטנברג ביי הוא מלון 5 כוכבים ברמה גבוהה ביותר.

המלון יושב על ראש צוק, עם נוף מדהים של העיירה ושל הים, ויתן לכם תחושה של פינוק ויוקרה.

במלון יש מרכז כנסים, שתי בריכות שחיה פתוחות העומדות לרשות האורחים ו-2 מסעדות שונות בתוך השטח של המלון. אחת המסעדות, היא מסעדת דגים ופירות ים שנחשבת לאחת הטובות בעיירה. במלון גם ניתן למצוא ספא מהמם, שיאפשר לכם מנוחה והירגעות, באמצע הטיול. אפשרות נוספת היא לבלות כאן יום חורפי וגשום שנפלתם עליו, כשאתם מרגישים צורך בהטענת מצברים ורוגע.

במלון 37 חדרים, ותוכלו לבחור את סוג החדר המתאים עבורכם ביותר במהלך ביצוע ההזמנה.  

הציון בבוקינג הוא 9.3 והעלות מתחילה מ-4,000 ראנד ללילה לחדר זוגי. 

קישור להזמנה ישירה באתר בוקינג: לחצו כאן

רוצים להזמין מקום לינה בדרך הגנים?

מוזמנים להיכנס בקישור הזה ישירות לאתר בוקינג לחפש מקום פנוי בתאריכים של הטיול שלכם

Booking.com

לסיכום

כמו שאתם כבר בוודאי יכולים להבין אם הגעתם עד לכאן – יש היצע רחב של מקומות לינה מדהימים ומיוחדים לאורך דרך הגנים. בחלק מהעיירות תוכלו למצוא היצע רחב יותר של מקומות וברמה גבוהה יותר ובחלקן היצע מקומות הלינה מצומצם ורמת האירוח בסיסית יותר. 

אנחנו מזמינים אתכם להיעזר בהמלצות שלנו, שנתכבו אחרי מחקר מאוד מקיף על איזור דרך הגנים. אם לא מצאתם בפוסט את המקום המושלם עבורכם, מוזמנים לפנות אלינו ונשמח לנסות לסייע. אם השתמשתם בהמלצות שלנו – נשמח אם תתייגו אותנו בתמונות שתעלו לרשתות החברתיות. זו הדרך שלנו להגיע למטיילים נוספים. 

להמשך קריאה, מוזמנים לחלק ב’ של הפוסט עם מקומות לינה מומלצים בחלק המערבי של דרך הגנים: נייזנה, ווילדרנס ומאסל ביי. או להוריד למייל את הקובץ שלנו עם 100 מקומות לינה מומלצים בדרום אפריקה. 

נעים להכיר!

אנחנו ניב יערה וים

יםבעולם! הוא הפינה הקטנה שלנו לחלוק איתכם את הקסם של המקומות האהובים עלינו בעולם. אחרי מסע משפחתי של שמונה חודשים בדרום אפריקה, הקמנו את האתר שלנו, כדי לשתף אתכם ולסייע לכם לתכנן את הטיול שלכם.

לעדכן אתכם כשאנחנו משתפים פוסט חדש?

בכל חודש אנחנו שולחים את המגזין עם טיפים חשובים לדרום אפריקה

Booking.com

הפוסט סייע לכם? מוזמנים לשתף אותו עם השותפים שלכם למסע

Facebook
WhatsApp

עוד בבלוג שלנו

כיף לראות אותך שוב!

תודה שאתה חלק מיםבעולם! אם כבר רכשת את מסלול הטיול שלנו אתה מוזמן להכנס לתכנית הטיול שלנו –

100 מקומות לינה

רוצים לקבל גישה לקובץ הסודי שלנו עם המלצות של 100 מקומות לינה ברחבי דרום אפריקה?

מוזמנים להיכנס לקישור ממש כאן ולהוריד את הקובץ אליכם למחשב או לנייד