יום טיול נוסף – נייזנה

נייזנה - יום טיול נוסף בדרך הגנים

אם יש לכם זמן נוסף במסגרת הטיול, אחד המקומות הנוספים שתוכלו לכלול בתוכנית הטיול שלכם הוא העיירה נייזנה, שנמצאת בחלק המערבי של דרך הגנים, לא רחוק מפלטנברג ביי ומווילדרנס. 

אנחנו מצרפים כאן המון המלצות שעולות באופן בלעדי ללקוחות המסלול הדגיטלי שלנו – מקומות לינה, אטרקציות, מסלולי טיול ומסעדות מומלצות בעיירה נייזנה. 

אתם מוזמנים לבחור מתוך הפעילויות המופיעות כאן מה מעניין עבורכם ולשלב אותן בצורה המתאימה לכם במסגרת הטיול. 

נייזנה היא עיירה מאוד עונתית – אם תגיעו בחודשי הקיץ (דצמבר עד אפריל) המקומות יהיו מלאים ושוקקי חיים. בחורף (בדגש על המטיילים ביולי אוגוסט ובתקופה חגי תשרי) המקומות עשויים להיות ריקים ואפילו סגורים ברוב הימים בשבוע. אז חשוב להתעדכן בגוגל ולוודא שהמקום שאתם בוחרים פתוח לקבל אתכם. 

קייפטאון חופשה טבע סיגנל ליונס הד ראש שקיעההאריה
jj

נייזנה - רקע כללי

נייזנה היא אחת מערי הנופש המפורסמות ביותר בדרום אפריקה.

היא בנויה בתוך לגונה קסומה, שהפכה עם השנים לשמורת טבע מוגנת ומוקפת בנוף מדהים בכל עבר – חוף הים עם החול הלבן, ההרים מכוסי העצים מהצד השני והמפרץ עם הלגונה בהם שוכנת העיירה.

בנייזנה תוכלו למצוא אינספור אטרקציות, באוויר בים וביבשה, ואינספור מסלולי הליכה מקסימים שנמצאים בסביבה.

בנוסף, אחת השמורות האהובות עלינו בדרום אפריקה היא שמורת הפילים של נייזנה, שם תוכלו להתחבר מקרוב עם עדר פילים ולזכות להאכיל אותם מכף היד שלכם. חוויה מיוחדת ומרגשת עד מאוד.

זו לגמרי תחנה שכדאי לכם להכניס לתכנון שלכם במסגרת הביקור בדרך הגנים.

האטרקציות הכי שוות בנייזנה

  • Knysna Elephant Park
    פארק מקסים ובו עדר של שמונה פילים, כולם יתומים שהוצלו במבצע מיוחד מפארק קרוגר והוחזרו לאיזור נייזנה, פרט לפיל הקטן ביותר בעדר – Thandi שנולד בפארק עצמו. כשתגיעו לפארק, תוכלו לרכוש דלי של ירקות ופירות (מומלץ), לאחר הסבר קצר, יקחו אתכם בטרקטור ועגלה למתחם של הפילים ותוכלו להאכיל אותם ולאחר מכן להתקרב ואפילו ללטף אותם יחד עם צוות מיומן שישמור עליכם ועליהם. חוויה מדהימה ומרגשת מאוד לכל הגילאים. והערה כללית – אנחנו נמנעים מאוד מלהגיע לחוות של חיות, אם יש סכנה הכי קטנה לכך שמתייחסים לחיות בצורה לא ראויה. על המקום הזה קראנו המון, קיבלנו המלצות והגענו אליו לראשונה לפני מעל ל-10 שנים. מאז חזרנו שוב ושוב, ובגדול לא הרבה השתנה פרט לשיפור ביחס אל הפילים (בערב היו מאפשרים לרכב עליהם, או האכלה מפלטפורמה גבוהה, והיום אין פעילויות כאלה כלל – וזה מאוד משמח).
    ההמלצה על פארק הפילים כלולה במסגרת המסלול הדיגיטלי.
    קישור לאתר של השמורה: לחצו כאן לפארק הפילים נייזנה
  • The heads
    נקודת תצפית מפורסמת על שני צוקים שנשפכים לתוך הלגונה ויוצרים תחושה של שני ראשים. בראש המזרחי יש נקודת תצפית מהממת על הלגונה והראש המערבי הוא שמורה פרטית שנקראת Featherbed Nature Reserve וניתן להגיע אליה באמצעות מעבורת.
    לינק למיקום בגוגל של נקודת התצפית
  • לישון בבית סירה
    הכנסנו כמה המלצות כאלה לחלק של הלינה, אבל הלגונה של נייזנה מאפשרת למטיילים להתארח וללון בבית סירה, וזו חוויה ממש מגניבה ומיוחדת שלגמרי כדאי לחוות כשאתם כאן. באופן ספציפי, Leisure Island היא שכונת מגורים יוקרתית שנבנתה בלב הלגונה והנוף ממנה מדהים. גם אם תחליטו לוותר על הלינה כאן, שווה לבוא לסיבוב ואולי לאכול צהריים מתוך השכונה עם נוף פנורמי של הלגונה.
  • Knysna Waterfront 
    מתחם הנמל של העיירה שהוא האיזור השוקק במסעדות, ברים וחיי לילה. תוכלו להסתובב בו במהלך היום או לצאת לכאן בלילה וכנראה שתמצאו המון מקומות מעניינים והרפתקאות שמחכות לכם ממש שם.
    קישור לאתר של מתחם הווטרפרונט. 
  • שיט בסירה
    כמו ברוב העיירות בגארדן רוט, גם כאן תוכלו למצוא אפשרויות של שיט בסירה, קייאקים ושאר פעילויות ימיות שונות ומגוונות.
    קישור לאתר של אחד הספקים המובילים לשיט בלגונה של נייזנה. 
  • צניחה חופשית \ מצנחי רחיפה \ צלילה \ אומגות \ טיולי טרקטורונים \ ריינג’רים \ רכיבה על סוסים \ טיולי אופניים – נייזנה היא עיירה מרכזית של הגארדן רוט ותוכלו למצוא כאן כל אטרקציה תיירותית שרק תרצו! כמה מהספקים המומלצים מסומנים על מפת ההמלצות שלנו, אבל בגדול – כדאי לכם להתייעץ במקום הלינה שלכם עם המקומיים ולקבל המלצות מדוייקות. אם אתם מתכננים טיול בעונה התיירותית – שווה להזמין מקומות מראש, האטרקציות נוטות להתמלא במהירות.
    קישור לדף שמרכז המון אטרקציות וסיורים מודרכים בנייזנה
    קישור לאתר של חברה שמוציאה סיורי שיט בלגונה, טיולי אופניים, סקוטרים וטרקטורונים
    קישור לאתר של האומגות Knysna Ziplines
    קישור לאומגות עם הספק SA Forest Adventures
    צניחה חופשית בנייזנה
    צלילה בנייזנה
  • שיט לוויתנים וצפייה בדולפינים – בחודשים אוגוסט – ספטמבר, עונת הנדידה של הלוויתנים (Southern Right במיוחד) עוברת ממש ליד החופים של נייזנה. דולפינים הם תושבי קבע כאן כמעט בכל חודשי השנה – ניתן לצאת לשיט לצפות בענקים היפהפיים האלה מקרוב.
    קישור לאתר הספק Ocean Odyssey
    קישור לאתר של הספק Knysna Charters
  • wolf sanctuary חוות מקלט של זאבים – לא ביקרנו בה באופן אישי אך ראינו את ההמלצה עליה חוזרת במספר בלוגים של מטיילים שאנחנו עוקבים אחריהם. אם אתם מאוהבי הזאבים, ורוצים ללמוד עוד על ההסטוריה המרתקת של הזאבים בדרום אפריקה (תאמינו לי, מהסרטים שניב צופה בהם בנושא הזה ב-National Geographic ניכר שיש הרבה מה ללמוד), תוסיפו את החווה הזו לרשימה שלכם.
    קישור לאתר של הזאבים בנייזנה
  • Knysna Oyster Festival – אחת לשנה, מאז 1983, בחודש יולי מתקיים במשך 10 ימים פסטיבל הצדפות המקומי. פרט למאכלי ים, הפסטיבל מאוד מגוון וכולל דוכני אומנות, דוכני מזון, משחקי “חפש את המטמון” המוניים, אירועי גולף, שחיה, ריצת מרתון ועוד המון פעילויות משונות שיגרמו לכם להתאהב בדרום אפריקאים והמנהגים הבלתי שגרתיים שלהם. מטרת הפסטיבל הזו היא לעשות חיים משוגעים. הפסטיבל הקודם התקיים בתאריכים 30.6-9.7 2023 והבא צפוי ביולי 2024, אבל שווה להיכנס לרשתות החברתיות או לאתר הרשמי של נייזנה ולהתעדכן בפרטים בסמוך למועד הטיול שלכם.
    https://knysnaoysterfestival.co.za/
jj

מסעדות מומלצות בנייזנה

Knysna Social Eatery

נחשבת למסעדה מצויינת עם שירות מעולה וחביב במיוחד. תוכלו למצוא כאן אחלה נוף, תפריט עשיר צבעוני ומגוון וחווה מהממת לארוחת צהריים או ערב.

קישור לאתר המסעדה

 

East Head Café Knysna

בית קפה שכדאי להגיע אליו לא בגלל האוכל שהוא מציע אלא בגלל המיקום שלו והנוף המדהים של הים ולהגונה שנשקף ממנו

קישור לאתר המסעדה

 

34 Degrees South

מסעדת דגים ופירות ים באיזור הנמל של נייזנה. תוכלו למצוא כאן תפריט עשיר של אוצרות שעלו מהמעמקים לפני כמה שעות ועכשיו מוגשים אליכם לצלחת.

קישור לאתר המסעדה

 

Upstairs at Rosie’s

הידעתם שהחברות שלי קוראות לי רוזי? אולי בגלל זה יש לי חיבה מיוחדת למקומות שקרואים בשם הזה 😊 בכל אופן, המסעדה הזו נחשבת לאחת הטובות בנייזנה, יש כאן עיצוב אקלקטי משגע וצבעוני, מנות מצויינות במחירים זולים שישאירו אתכם מופתעים. 

קישור לדף הפייסבוק של המסעדה

 

 Daniela`s at Leisure Isle Lodge

מסעדה יפה ויוקרתית באיזור של אי התענוגות של נייזנה, העיצוב מאוד יוקרתי ומיוחד, התפריט כולו מבוסס על מנות אירופאיות ואם אתם רוצים מסעדה ברמה גבוהה ולנים באיזור הזה של העיירה, לגמרי כדאי לכם לשקול את ההמלצה הזו.

קישור לאתר המסעדה


Two Stories Restaurant

מסעדה יוקרתית וטעימה לארוחת בוקר צהריים או ערב- עיצוב מדהים, נוף יפהפה, מנות איכותיות ברמה גבוהה – סטייקים, פירות ים וקינוחים – הכל טרי, איכותי, צבעוני וטעים!

קישור לדף הפייסבוק של המסעדה

 

Zachary’s Bistro

מסעדת שף הממוקמת בתוך אחוזת הגולף היוקרתית Pezula. התפריט פלצני ויוקרתי, כמו במעסדת שף אמיתית, אבל במחירים של דרום אפריקה. ממליצים לכם להתרחק מהפיצות – הן דקות ולא איטלקיות בשום צורה, פרט לזה – התפריט מצוין.

קישור לאתר המסעדה

 

Anchorage Restaurant

מסעדה דרום אפריקאית עמוסה מאוד, תוססת ושמחה, עם תפריט עשיר ומגוון והמון אפשרויות מעולות, מתאים במיוחד לארוחות צהריים או ערב בהרכבים משפחתיים או זוגיים.

קישור לדף הפייסבוק של המסעדה

 

 

מסלולי טיול מומלצים

  • Eden to Addo – המסלול עדן לאדו נחשב לאחד המסלולים היפים והמאתגרים ביותר בדרום אפריקה. מדובר על מסלול הליכה בן 18 ימים, שיוצא מנייזנה ומסתיים בפארק הפילים אדו, לאורכו של כל איזור הגארדן רוט. הנופים עוצרי נשימה, המגוון הביולוגי מרתק, אבל לרוב המטיילים הישראלים אין 18 ימים להקדיש למסלול הזה. מה עושים? צועדים חצי יום הלוך וחזור את החלק הראשון של המסלול שנחשב גם לאחד המקטעים היפים שלו.
  • Terblans Hike – מסלול טיול מעגלי בן כשלוש שעות שמותאם לכל המשפחה ודרגת הקושי שלו לא גבוהה במיוחד. השביל מסומן בצורה ברורה, מוצל ברובו ע”י יער סבוך בו תעברו, ויש איזורי פיקניק מסומנים לאורך הדרך. בנוסף, במהלך המסול תגיעו לבריכה טבעית קטנה המתאימה לרחצה, אז קחו את זה בחשבון ותיערכו עם ציוד לפיקניק, בגדי ים, קרם הגנה ובגדים להחלפה.
  • Buffalo Bay Trail |Goukamma Nature Reserve  – מסלול טיול נוסף שהוא נוח ומתאים למשפחות. יש אופציה של מסלול מעגלי, לא מאוד ארוך שיקח לכם מספר שעות להשלים, וגם ילדים או מבוגרים, או סתם צעירים שלא כל כך בכושר יוכלו להנות ממנו 😊
  • Elephant Walk | Diepwalle Forest – נחשב לאחד השבילים הכי שווים למטיילים באיזור בגארדן רוט. השביל מחולק לשלושה מקטעים שונים, כל אחד מהם מסומן בצבע אחר והשביל די קסום ומסתורי ועובר בתוך יערות עתיקים על חוף הים. אם אתם מתכננים מסלול ארוך ואתם מיטיבי לכת, כדאי לכם לקרוא קצת יותר על השביל הזה ולהוריד מפות מתאימות, הוא נחשב לבחירה מצויינת.
  • Harkerville Coast hiking trail – מסלול מפורסם וחמוד, שעובר דרך היער אל מפה יפהפה. המסלול משולט היטב ותוכלו למצוא אונליין הרבה סיפורי דרך כדי להיות בטוחים שלא תפספסו אף נקודה תצפית לאורך הדרך.
קייפטאון חופשה טבע סיגנל היל שקיעה

מקומות לינה מומלצים באיזור נייזנה

נייזנה (Knysna) היא עיירה מהממת בלב של דרך הגנים בדרום אפריקה.

העיירה היא למעשה לשון יבשה בתוך האוקיינוס ההודי, שרצועות מים נכנסות בה לתוך היבשה ויוצרות מבנה מיוחד מאוד של איים. 

נייזנה מחולקת למספר איזורים שונים, שלכל אחד מהם מאפיינים ייחודיים. 

מטיילים שרוצים לבחור בנייזנה כיעד מרכזי לביקור שלהם בדרך הגנים, צריכים לבחור מקום לינה שנמצא בסמיכות לפעילויות אליהן הם רוצים לצאת, או לקחת בחשבון שצפויות נסיעות, כי זו עיירה לא קטנה. 

מצרפים לכם כאן המלצות על כמה ממקומות הלינה המיוחדים והאהובים עלינו ביותר בנייזנה.  

מלון שהגענו אליו בזכות המיקום – וחזרנו אליו הודות לשירות מצוין, חדרים נקיים ומתקנים מצויינים. 

מלון הטורבינה בנייזנה הוא למעשה שריד לתחנת הכוח שישבה באי Thesen Island בעבר וסיפקה אנרגיה לכל הפעילות התעשייתית בסביבה.

עם השנים, הנמל בנייזנה יצא מפעילות והתקבלה החלטה להפסיק את פעילות תחנת הכוח המקומית.

כשהוקם המלון, על שרידי תחנת הכוח הישנה, צוות מעצבים ואדריכלים נדרש למשימה, ועיצבו מלון ברמה גבוהה עם תחושה שאתם נמצאים באתר היסטורי. 

מעבר לעיצוב המרשים, המלון נמצא במיקום מצוין, בלב אחד האיים המהממים בנייזנה, ויש סביבכם תעלות מים בכל מקום. האי מאוד בטוח והוא יעד מצוין למשפחות עם ילדים או לזוגות שרוצים לצאת להסתובב גם אחרי רדת החשיכה.

למלון מסעדה מקסימה, שמגישה ארוחות בוקר מצויינות שכלולות במחיר החדר, אבל מציעה גם ארוחות צהריים וערב מתוך תפריט עשיר ואיכותי. 

בריכת השחיה מהממת, ונשקף ממנה נוף של תעלות המים שסביב.

הספא של המלון ברמה גבוהה וזו תחנת עצירה מצויינת לאורך דרך הגנים למנוחה והטענת מצברים. 

מסביב למלון, רחבה מרכזים ובה גם שעשועים ענק ושתי מסעדות מוצלחות, כך שכל מה שאתם צריכים נמצא ממש במרחק הליכה.  

הציון בבוקינג הוא 9.1 והמחיר מתחיל ב-500 ש”ח ללילה לחדר זוגי.

קישור להזמנה ישירה באתר בוקינג: לחצו כאן. 

מלון וספא טורבינה, נייזנה דרום אפריקה, דרך הגנים

מקום אירוח מקסים שנמצא בתוך אחוזת גולף בעיירה נייזנה. 

האווירה נעימה ושמחה, העיצוב נקי, נעים וצבעוני ויש כאן וייב כפרי על אף המיקום המצוין. 

יש כאן המון בקתות אינדיווידואליות, כולן יוצאות לחצר מטופחת ולבריכת שחיה חיצונית משותפת. 

עלות הלינה כוללת ארוחת בוקר במסעדת המלון, שמציעה גם ארוחות צהריים וערב בתשלום נוסף. 

המחיר לזוג מתחיל מ-1,800 ראנד ללילה (בערך 360 ש”ח ללילה, תלוי בעונה) והציון בבוקינג הוא 9.4. 

קישור להזמנה ישירה באתר בוקינג: לחצו כאן

מלון יפהפה שממוקם ממש בקצה של Thesens Island עם נוף משגע של הלגונה ובריכת שחיה חיצונית לאורחי המלון.

לחלק מהחדרים במלון יש יציאה למרפסת פרטית או לפאטיו – אז שווה להסתכל בדיוק איזה חדר אתם מזמינים לפני התשלום.

המלון מספק לאורחים שובר לארוחת בוקר באחת מארבע מסעדות לבחירתכם.

בסמוך לבריכה יש איזור משותף ובו ניתן לשבת, לקרוא או לצפות בטלויזיה, וגם להנות מהבר שמוכר משקאות לאורחי המתחם.

במלון יש גם ספא Le Spa Tranquill בו ניתן להזמין מגוון טיפולים.

המלון מקבל בבוקינג ציון של 8.9 וזה לא עניין של מה בכך, מחיר הלינה מתחיל ב-1,700 ראנד ללילה שזה מחיר לא רע בכלל ביחס לתמורה. כמובן שככל שתבחרו בלינה משודרגת יותר, המחיר עולה בהתאמה.

קישור להזמנה ישירה באתר בוקינג: לחצו כאן

האי אמנזי הוא מלון בוטיק מקסים שנמצא בקצה של Leisure Island בנייזנה.

במלון בריכת שחיה מול הנוף של הלגונה וטרסה ענקית עם פאטיו שניתן לצאת לשבת בה ולהשקיף על הנוף.

התחושה שנותן המלון היא מאוד ביתית – מספר האורחים מצומצם, היחס אישי, והצוות אדיב ודואג למלא כל בקשה שלכם.

העיצוב כאן מעט מיושן, כיאה לדרום אפריקה, אבל החדרים נקיים ומרווחים ויתנו לכם תחושה נעימה בזמן השהייה שלכם. 

הציון בבוקינג הוא 9.3 ומחיר החדרים כאן מתחיל ב-2,300 ראנד ללילה.

קישור להזמנה ישירה באתר בוקינג: לחצו כאן

מלון וספא טורבינה, נייזנה דרום אפריקה, דרך הגנים

Knysna Houseboats

חברה שמטפלת בהשכרת בתי סירה לאירוח בנייזנה, מדובר בחוויה ייחודית שלגמרי כדאי לכם לנסות. מצרפת כאן קישור לאתר שבו תוכלו לראות מגוון של בתי סירה שהם מציעים ולבחור את המתאים עבורכם ביותר:

לכניסה לאתר וביצוע הזמנה

Bollard Bay House

אופציה נוספת ולא רעה בכלל, במחיר יותר נמוך (החל מ-1,200 ראנד ללילה)

הוא ה-Bed and Breakfast החמוד הזה, גם הוא עם ציון גבוה במיוחד של 9.6 בבוקינג.

המלון יושב ממש על חוף הים, ויש אפשרות למגוון פעילויות ספורט ימי ממש סמוך למלון.

במלון יש בריכת שחיה משותפת ובר שמאפשר רכישת משקאות במקום.

החדרים מעוצבים ברמה גבוהה ויש גם חצר עם גינה משותפת.

במסגרת ההמלצות על מקומות לינה חוויתיים, במקרה הזה מדובר על חווה שמציעה כמה סוגי לינה בתוך השטח שלה, חלקם בתים על העץ, חלקם אוהלי גלמפינג, כל יחידה בעיצוב שונה, מאוד ביתי וכפרי.

אם אתם מחובבי הז’אנר, שווה לכם לבדוק את האתר שלהם ולראות אם אתם מתחברים.

קישור לאתר של החווה להזמנה ישירה מבוקינג. 

רוצים להזמין מקום לינה באיזור?

מוזמנים להיכנס בקישור הזה ישירות לאתר בוקינג לחפש מקום פנוי בתאריכים של הטיול שלכם

Booking.com

כיף לראות אותך שוב!

תודה שאתה חלק מיםבעולם! אם כבר רכשת את מסלול הטיול שלנו אתה מוזמן להכנס לתכנית הטיול שלנו –

התוכן המבוקש חשוף למשתמשים אשר רכשו את מסלול הטיול הקלאסי

100 מקומות לינה

רוצים לקבל גישה לקובץ הסודי שלנו עם המלצות של 100 מקומות לינה ברחבי דרום אפריקה?

מוזמנים להיכנס לקישור ממש כאן ולהוריד את הקובץ אליכם למחשב או לנייד