יום טיול מספר 21

יום מספר 21 - יום כיף בקייפטאון

לכבוד היום המלא האחרון שלכם בקייפטאון, ממליצים לכם לעשות יום רגוע בתוך העיר – בין השכונות השונות יש המון מה לראות ומה לעשות. 

אז מה אנחנו ממליצים?

  • בוקר של בילוי בים בחופים של קליפטון או נסיעה לחוף הים של מיוזנברג
  • ארוחת צהריים באיזור קמפס ביי
  • בילוי של אחר הצהריים באחת השכונות המומלצות – סי פוינט \ גרין פוינט \ מרכז העיר
  • רכישת מצרכים לפיקניק שקיעה ונשנושים לקראת הטיסה
  • עלייה ל-Signal hill לתצפית שקיעה
  • ארוחת ערב אחרונה בקייפטאון
קייפטאון חופשה טבע סיגנל ליונס הד ראש שקיעההאריה

איפה קמים בבוקר?

קייפטאון

איפה הולכים לישון בערב?

קייפטאון

jj

ארוחת בוקר

במלון בו ישנתם או באחד מבתי הקפה בקייפטאון

jj

פעילות בוקר

את היום האחרון של הטיול, אנחנו ממליצים לכם לבלות בתוך העיר קייפטאון עצמה. זו עיר שיש בה כל כך הרבה מה לראות ולעשות. מעבר לכל האטרקציות שהספקתם לעשות, גם יום רגוע בעיר יעשה את העבודה – בעיקר אם יש מזג אוויר טוב.

אז אנחנו מצרפים כאן כל מיני שכונות שאהובות עלינו במיוחד, שבכל אחת מהן תוכלו להסתובב קצת, להיכנס לחנויות, מסעדות, לשבת על החוף, לתצפת על הים ולהנות מהחיים הטובים בעיר. 

 

אופציה א’ – חוף קליפטון

אם יש מזג אוויר טוב, תעשו לעצמכם טובה ותתחילו את הבוקר בחוף הים. לקליפטון יש למעשה 4 חופים, הירידה אליהם היא עם מדרגות מהכביש, דרך הבית של היפים והעשירים היישר אל חוף הים. אם אתם פחות בקטע של רביצה על חוף הים, תוכלו לטייל בין החופים, הם מחוברים ביניהם בקו החוף. ניב אוהב את קליפטון 2, אבל כולם נחמדים מאוד. קחו בחשבון שהמים מאוד קרים בכל חודשי השנה.

 

אופציה ב’ – חוף מיוזנברג

חוף מיוזנברג נמצא מרחק נסיעה של כ-40 דקות (תלוי בתנועה) ממרכז העיר. זה חוף הגולשים המפורסם של קייפטאון. תוכלו למצוא כאן את הבתים הצבעוניים המפורסמים ממש על חוף הים. באופן כללי, מדובר על חוף מהמם ומאוד פוטוגני, ותוכלו להעביר כאן בוקר בכיף, בין אם אתם גולשי גלים וגם אם אתם לא. 

 

אופציה ג’ – חוף לנדדנו

עוד חוף מהמם שלגמרי כדאי לבקר בו אם יש לכם זמן הוא חוף Landadno. זה חוף יפהפה, עם בולדרים טבעיים שיוצרים בריכות מים קטנות על החול הלבן והיפה. יש כאן אווירה מאוד צעירה ושמחה, תמצאו כאן הרבה צעירים, זוגות עם כלבים ומשפחות עם הרבה ילדים מתרוצצים ועושים חיים. זה חוף שגם תמיד כיף להגיע אליו אחר הצהריים לראות שקיעה. 

jj

ארוחת צהריים

מחוף קליפטון, תוכלו להמשיך בנסיעה ברכב, בהליכה, או עם אובר קצר, לשכונה הבאה בתור – קמפס ביי (Camps Bay). עוד שכונה מדהימה שנמצאת ממש על חוף הים. ממליצים לכם לבחור את אחת המסעדות כאן לארוחת צהריים.

שתי ההמלצות המובילות שלנו:

  1. Mantra Café
    מסעדה מושלמת על הרחוב הראשי, בקומה השניה, עם נוף מהמם של האוקיינוס האטלנטי. העיצוב של המסעדה מאוד מיוחד, והמנות צבעוניות, טריות וטעימות מאוד. למסעדה יש בר מדהים עם היצע רחב של קוקטיילים מיוחדים. 
    מקום שאנחנו ממש אוהבים ולגמרי ממליצים לכם להגיע אליו.
    לקישור לאתר המסעדה לחצו כאן. 
  2. Tiger’s Milk
    סניף של רשת מסעדות דרום אפריקאית טרנדית ביותר. תמצאו כאן תפריט ענק עם מגוון מנות מעולות לארוחת בוקר, צהריים או ערב. 
    מצרפים קישור לאתר המסעדה. 
 
פוגשים חברים חברים בקפה מנטרה
עיצוב מהמם ובר עם מגוון עשיר
עיצוב מיוחד, אוכל טעים ונוף של האוקיינוס האטלנטי

פעילות אחר הצהריים

אחרי ארוחת צהריים בקמפס ביי, תוכלו להמשיך לאחת השכונות של העיר שטרם יצא לכם להסתובב בהם. 

אופציה א’ – הטיילת של סי פוינט Sea Point ופארק גרין פוינט Green Piont

אופציה ראשונה הוא להסתובב בשכונת סי פוינט, למרות שאם אתם ישנים בה, בטח כבר הספקתם לעבור בה לא מעט פעמים, או לפחות לשבת לארוחת ערב או בוקר באחד המקומות המצויינים בשכונה. אם לא, לגמרי כדאי לכם לעשות טיול לאורך הטיילת בין שכונת סי פוינט, דרך גרין פוינט ולמגדלור של מולי פוינט ואפשר להמשיך כל הדרך עד לווטרפרונט, אם עוד יש לכם כוח והשמש עוד בשמים. לאורך הטיילת יש הרבה יצירות אומנות שמיועדות לשימור של בע”ח וזנים שנמצאים בדרום אפריקה. שימו לב – לא להסתובב כאן לבדכם אחרי רדת החשיכה ולהיות ערניים. 

אופציה ב’ – מרכז העיר – Company’s Garden והפלנטריום

אופציה שניה היא לנסוע למרכז העיר, להסתובב בגן Company’s garden יש כאן אפשרות להסתובב בלב העיר, אבל בפארק נעים ורגוע, סמוך לשכונה היהודית ולמוזיאון השואה. בנוסף, בקצה של הפארק תוכלו למצוא את הפלנטריום ומוזיאון הטבע. אם אתם מטיילים עם ילדים (וגם אם לא בעצם) – שווה לגמרי להיכנס לשם. יש תערוכות קבועות ותערוכות מתחלפות בנושאים שונים שנוגעים לטבע ולבע”ח באפריקה, ובפלנטריום יש סרטים שמוקרנים על התקרה, שיסבירו לכם על מערכת השמש והכוכבים, בצורה שלא הכרתם לפני, כי אתם באיזור אחר לחלוטין של העולם. 

 

קצת לפני רדת החשיכה – נסיעה לתצפית שקיעה ב-Signal Hill

במהלך הסיבוב שלכם באחת השכונות המומלצות, כנסו לאחד הסופרמרקטים וקנו לעצמכם שקית מלאה בנשנושים – גם להיום אחר הצהריים, וגם למחר לקראת הנסיעה והטיסה חזרה לישראל. 

בערך שעה לפני השקיעה, קחו מונית או את הרכב שלכם וסעו לכיוון ה-Signal hill.

זו גבעה בולטת במרכז העיר, שיש ממנה תצפית מדהימה על כמה מהאיזורים של העיר וגם על הר השולחן. לקראת השקיעה, במתחם שבו מזנקים מצנחי הרחיפה, מתאספים המון אנשים, לרוב עם שמיכות פיקניק וסלסילה מלאת נשנושים – זה הזמן לשלוף את הגודיז שרכשתם מוקדם יותר (תביאו יין, ירקות או פירות טריים חתוכים, מאפים או חטיפים, בילטונג, אגוזים, כל מה שעושה לכם טוב על הלב). תעשו סיבוב בין נקודות התצפית השונות ותחזרו לשבת עם כולם לראות את השקיעה ולהיפרד יפה מקייפטאון המהממת ומדרום אפריקה שאנחנו בטוחים שבשלב הזה אתם כבר מאוהבים בה לגמרי. 

 
קייפטאון חופשה טבע סיגנל היל שקיעה
נוף של שקיעה על רקע העיר קייפטאון מהתצפית בגבעת Signal Hill
jj

ארוחת ערב

לצאת לאחת המסעדות המומלצות בקייפטאון
(רצ”ב רשימה מפורטת בקישור לפוסט שכתבנו בנושא)

מקומות לינה מומלצים

מקומות לינה מומלצים בקייפטאון (רצ”ב רשימה מפורטת)

רוצים להזמין מקום לינה באיזור?

מוזמנים להיכנס בקישור הזה ישירות לאתר בוקינג לחפש מקום פנוי בתאריכים של הטיול שלכם

Booking.com

כיף לראות אותך שוב!

תודה שאתה חלק מיםבעולם! אם כבר רכשת את מסלול הטיול שלנו אתה מוזמן להכנס לתכנית הטיול שלנו –

התוכן המבוקש חשוף למשתמשים אשר רכשו את מסלול הטיול הקלאסי

100 מקומות לינה

רוצים לקבל גישה לקובץ הסודי שלנו עם המלצות של 100 מקומות לינה ברחבי דרום אפריקה?

מוזמנים להיכנס לקישור ממש כאן ולהוריד את הקובץ אליכם למחשב או לנייד