יום טיול מספר 8

יום מספר 8 - מיוהנסבורג אל דרך הגנים

יום של מעברים, טיסות והשכרת רכב

יום מספר 8 הוא יום של פרידה מהאיזור הצפוני של דרום אפריקה, וטיסה אל הצד הדרומי, לתחילת המסע בדרך הגנים.

מה מחכה לנו היום?

  • נסיעה לשדה התעופה ביוהנסבורג
  • החזרת הרכב השכור
  • טיסת פנים מיוהנסבורג עד לגקחבה (פורט אליזבת)
  • השכרת רכב מספר 2
  • נסיעה למקום הלינה בג’פריז ביי, או בפורט אליזבת

איפה קמים בבוקר?

יוהנסבורג

איפה הולכים לישון בערב?

ג'פריז ביי

jj

ארוחת בוקר

במלון בו ישנתם או באחד מבתי הקפה או המסעדות בשכונה

jj

במהלך היום

הלו”ז הספציפי של היום שלפניכם, תלוי במועד של טיסת הפנים שהזמנתם.
בגדול – עדיף לכם להזמין טיסה מוקדמת יחסית, ולסיים את החלק של המעברים מוקדם ככל שניתן, אבל כמובן שתזמינו בהתאם להעדפות האישיות שלכם ולמחירי הטיסות.

הלו”ז הכללי:
– נסיעה לשדה התעופה ביוהנסבורג
– החזרת הרכב השכור
– טיסת פנים בין יוהנסבורג לפורט אליזבת (גקחבה)
– השכרת רכב בשדה התעופה של פורט אליזבת
– נסיעה לאחד המלונות המומלצים בג’פריז ביי

jj

ארוחת ערב

מסעדות מומלצות בג’פריז ביי:

  • Die Walskipper restaurant – מסעדת דגים ופירות ים שנמצאת ממש על חוף הים, הבישול נעשה על אש פתוחה, בין אם על מדורה, גריל או תנור ענק. המנות נדיבות, לחמים ומאפים מקומיים נאפים כאן באופן יומיומי, היין המקומי הטעים מוגש בדליים גדולים וביקור במסעדה הזו ייצר אווירה מיוחדת שתזכרו לעוד הרבה זמן.
    לחצו כאן לאתר אינטרנט. 
  •  De Viswijf – מסעדה משפחתית סמוכה לחוף הרחצה של ג’פריז, עם אופציה להשקיף על הגולשים בזמן שאתם אוכלים צהריים. המסעדה מציעה מגוון מנות של דגים ופירות ים, לצד מנות קלאסיות דרום אפריקאיות ותפריט יין עשיר ומגוון.
    לחצו כאן לאתר אינטרנט.
  • Tasty table – בית קפה מקומי קטן ומתוק, מסוג המקומות האהובים עלינו במיוחד, עם מגוון רחב של מנות קלילות וטריות – סלטים, כריכים ומאפים, לצד מגוון רחב של שייקים וקינוחים. הגענו לכאן בעקבות המלצה של חברה אהובה במיוחד, שטוענת שעוגת הגזר שלהם היא המוצלחת ביותר בעולם(!) ועם סופרלטיבים כאלה, לא היה סיכוי שנפספס את ההזדמנות להגיע לכאן.
    לאתר אינטרנט לחצו כאן.
  • The Mexican – אוכל מקסיקני הוא מהמטבחים האהובים עלינו ביותר, גם בעקבות ביקורים רבים במקסיקו עצמה, אבל גם בעקבות שהיות ארוכות בחוף המערבי של ארה”ב, כך שאנחנו גם אוהבים את ההרכבים הקלאסיים של מקסיקו, אבל גם את הגירסאות האמריקאיות המושחתות – מלאות בגבינה מותכת, גבינת שמנת ואבוקדו נוטף ומטפטף מתוך הטורטיות שלנו. המסעדה הזו, שממוקמת בקומה שניה על הרחוב המרכזי של ג’פריז, מציעה מגוון עשיר של מנות מקסיקניות בסגנון אמריקאי לצד בר ענק של קוקטיילים, כולל מרגריטות קפואות ושאר משקאות ברד אלכוהוליים מושחתים. זה לגמרי מסוג המקומות החביבים עלינו, אז אם גם אתם מחובבי הז’אנר, ממליצים לכם לקפוץ לכאן לארוחת ערב, לגוון את חווית המזון הסטנדרטית של מסעדות בדרום אפריקה.
    לחצו כאן לאתר אינטרנט.

מקומות לינה מומלצים

בג’פריז ביי יש מספר אפשרויות לינה חמודות, רובן גסטהאוסים והוסטלים מתוקים על החוף, שמתאימים לגולשים וצעירים. עשינו מאמץ להמליץ על מגוון מקומות לינה שכוללים גם מלונות יוקרתיים ולוקיישנים מבודדים ומיוחדים. ריכזנו עבורכם כמה אפשרויות מובילות עם ציון גבוה בבוקינג ומחיר שווה, על מנת שתוכלו לבחור את מקום הלינה המתאים ביותר עבורכם לשני הלילות הראשונים בדרך הגנים:

  • Intle Boutique Hotel – אחד משני המלונות 5 כוכבים היחידים באיזור ג’פריס ביי, נמצא מרחק 25 ק”מ מהעיירה עצמה. אינטל הוא מלון בוטיק יוקרתי ומהמם, עם חדרים מרווחים נקיים ומעוצבים מקסים ואיזורים מרכזיים עם נוף עוצר נשימה מכל עבר. במלון בריכת שחיה, מרפסות שמש, וגם מסעדה ובר ברמה גבוהה. המחיר מתחיל מ-2,200 ראנד ללילה לחדר זוגי. זו בחירה טובה למי שנוחת בפורט אליזבט ורוצה להעביר לילה מפנק לפני שמתחיל להיכנס לתוך דרך הגנים.  לחצו כאן.
  • On the Beach Guesthouse Jeffreys Bay – גסטהאוס בוטיקי על חוף הים בג’פריס עם נוף מקסים כמעט מכל החדרים של האוקיינוס ההודי, מרחק הליכה מאחת נקודות הגלישה המפורסמות בעיירה שנקראת Magna Tubes surf break, כך שאם יש תנאים טובים, תוכלו לשבת במרפסת, על שפת הבריכה ולצפות בביצועים של הגולשים. החסרונות: אין בריכה, ומחיר קצת יותר יקר ביחס לאפשרויות אחרות האיזור, ומתחיל מ-1,200 ראנד ללילה לזוג, כולל ארוחת בוקר קונטיננטלית.
    לחצו כאן.
  • The Ark Guesthouse at Marina Martinique – מלון דירות חמוד, בלב המרינה של ג’פריס ביי, מרחק ק”מ מחוף גן העדן עם בריכת שחיה חיצונית וגינה קטנה. בכל דירה תמצאו פטיו קטן עם סלון, מטבח קטן ומצוייד היטב, פרט לחדר השינה. ממש מחוץ למתחם, גן משחקים ומרכז כושר ציבורי שתוכלו להשתמש בהם בזמן השהות שלכן בדירה. המחיר מתחיל מ-600 ראנד ללילה לדירה לזוג.
    לחצו כאן
  • Dolphin Sunrise – בית הארחה חמוד על חוף הים, מעוצב מקסים בצורה מודרנית, כשלכל חדר יש מרפסת גדולה עם נוף לים. החסרונות: גם כאן אין בריכה, והמחיר קצת יותר יקר ביחס לאפשרויות אחרות האיזור, ומתחיל מ-1,200 ראנד ללילה בחדר זוגי.
    לחצו כאן.
  • Nine on Uys street B & B – הוסטל ממש חמוד, מרחק הליכה מהים, עם בריכה ואיזור ישיבה מרכזי, שסביבם חדרי לינה בעיצוב מודרני ונקי בצבעים בהירים. המחיר לזוג ללילה מתחיל מ-600 ראנד שזה מחיר ממש זול ומשתלם, שכולל גם ארוחת בוקר קונטיננטלית.
    לחצו כאן. 
  • AtSupers AccommodationB&B בסיסי וחמוד על חוף הים בג’פריז עם טרסה ואיזור ברביקיו משותף. מדובר על מקום פשוט, אבל במיקום מצוין, נקי ומעוצב מקסים, שנחשב למועדף על מטיילים שמחפשים לינה בסיסית אך נוחה, ועל כן הציון בבוקינג ממש גבוה ועומד על 9.5. המחיר מתחיל מ-1,300 ראנד ללילה לחדר זוגי.
    לחצו כאן. 
  • Surf lodge South Africa – לודג’ גולשים מקסים שממוקם ממש על חוף הים בג’פריז ביי, בקצה קצת מבודד של העיירה. העיצוב נקי ונעים, החדרים מאוד מוארים ומרובם יש נוף של ים וממש מול הבית נמצאים אחד הספוטים המוצלחים ביותר לגלישה באיזור, ו-10 ספוטים נוספים ברדיוס 8 ק”מ מהלודג’ ולכן הוא נחשב למיקום מצויין לחובבי הגלישה. הלודג’ מציע שיעורי גלישה וגם “קייטנות” גלישה שניתן להירשם אליהם מראש, כמו גם ריטריטים של יוגה ובריאות ולכן אם אתם בעניין- כדאי לכם לבדוק מראש בנוגע למועדים ולהצטרף לסופ”ש מיוחד.
    לחצו כאן.

רוצים להזמין מקום לינה באיזור?

מוזמנים להיכנס בקישור הזה ישירות לאתר בוקינג לחפש מקום פנוי בתאריכים של הטיול שלכם

Booking.com

כיף לראות אותך שוב!

תודה שאתה חלק מיםבעולם! אם כבר רכשת את מסלול הטיול שלנו אתה מוזמן להכנס לתכנית הטיול שלנו –

התוכן המבוקש חשוף למשתמשים אשר רכשו את מסלול הטיול הקלאסי

100 מקומות לינה

רוצים לקבל גישה לקובץ הסודי שלנו עם המלצות של 100 מקומות לינה ברחבי דרום אפריקה?

מוזמנים להיכנס לקישור ממש כאן ולהוריד את הקובץ אליכם למחשב או לנייד